josefineemma

Direktlänk till inlägg 7 november 2010

dreams are made of

Av Josefine - 7 november 2010 18:32

jag tror jag håller på att bli förkyld, inte alls okej!


iallafall så är battis riden & vet ni? det är väldigt halt på gräs, när man har en häst som inte har helkoll på sina ben under ett galoppombyte. taskitgt nog kom jag och battis lite utanför ridbanan idag under ett misslyckat galoppombyte och vad tror ni vi gjorde? jo ... vi trillade ihopa på marken, riktigt elakt. bara ett tu tre så låg vi på marken båda två och kravlade, battis reste sig upp och kollade lite på mig som satt kvar på marken och bara tänkte "vad i helsike hände?" när jag insåg att ja satt på marken istället för battis reste jag mig upp och tittade så battis var okej, inga skador och ingen halt häst. han var helt frisk, inga sår osv. kändes bra. så när jag konstaterade att battis var helt och friskt så hoppade jag upp och kände lite på honom, sen fortsatte jag med mitt dressyr pass. han gick faktist riktigt bra idag, dock satt jag inte så höga krav på honom men han gick bra, och lyssnade. han är så söt lille battis!


bilden är hittad på googel och lånad från julia någonting.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 5 april 2011 23:08

jag tror jag kör tillbaka på bloggplatsen.se, känns bara meningslöst att köra på blogg.se när vissa personer ändå inte kan låta mig ha min blogg i fred & facebook tar de ju hela tiden oxå ifrån mig. & jag har saknat min älskade blogg, den andra var i...

Av Josefine - 24 februari 2011 22:09

nu kommer jag finnas på Josefineemma.blogg.se se till att följa mig där istället! ...

Av Josefine - 24 februari 2011 19:15

Det här får mig att må bättre batman givetvis, hehe och äkta vänner, som inte går bakom ryggen på en och snackar skit. även en bra start på dagen kan få mig att må riktigt bra hela dagen fast dagen suger, hehe. men de som får mig att må bättre e...

Av Josefine - 24 februari 2011 17:26


idag har jag inte gjort mycket, så blir ett snabbt inlägg, i morse missade jag bussen, bussen körde förbi mig en timme senare med "ej i trafik" vilket betyder att den inte ska gå till asmundtorp, men gjorde ändå, så är fett sur. fick sitta ut i en ti...

Av Josefine - 23 februari 2011 19:00

Det här upprör mig   väldigt många saker faktist, allt från pengar till vanvård av djur, till människor som är idioter. allt som inte är bra gör mig upprörd. men mest är det nog människor som inte vågar stå för vad de gjort, de verkligen låtsats...

Ovido - Quiz & Flashcards