josefineemma

Direktlänk till inlägg 8 november 2010

stepping over angels

Av Josefine - 8 november 2010 22:04

jag sitter här i mörkret och har noll kontroll över mig själva, jag lyssnar på sån musik jag inte brukar lyssna på, jag känner hur tårarna kommer, för jag vet att ja inte har någon, ingen. ni tror att ni vet, ni tror att ni förstår, men ni har inte levt utan vänner, utan någon familj, utan någon som bryr sig, som älskar en. jag har, i för många år. just nu funderar jag på var jag kan ta vägen. jag tänker inte vara hemma mer, jag sticker, jag rymmer, föralltid. jag vet faktist inte var jag ska ta vägen längre, hur jag ska göra, hur jag ska bete mig. inget kan få mitt hjärta att slå normalt, inget kan få bort paniken, ångesten och ingen kan få mig att få tillbaka kontrollen över mig själva. jag har för många gånger under kort tid förlorat kontrollen och idag är en sådan dag, jag tar sönder saker, skadar mig själva, jag vill skada andra. men så långt har jag inte kommit, bara enbart i mina drömmar. ni kan gått få veta vem jag är egentligen, det är så mycket som går att dölja med rätt kläder, smink och utseendet. jag är en tjej till utseendet och en tjej till insidan, henne på insidan vill ni inte träffa, de kan jag lova er.

musiken jag lyssnar på nu påminner mig om två tjejer, som lyste upp min sommar något så otroligt mycket (om man bortser från ***** då) ingen musik som fall mig i smaken innan, men i somras när man lyssnade på musiken med er, headbanga och så, då började man tycka om det, inse att de faktist inte är så kasst som jag fått för mig, usch ja, jag är så sjuk... på fel sätt. & blir det inte bättre snart lovar jag er att jag kommer lämna er alla trots att ja inte vill, men jag orkar inte leva ett liv med självmordstankar, ärren och frågeteckena som ja har i mitt huvud, fast det värsta är frågorna från er för det finns ingen riktigt förklaring till varför det är såhär.

 
 
Rebecca

Rebecca

9 november 2010 08:28

Nawh! Du är en liten sol du oxå som lyser upp för mig=)

http://www.jolisporthorses.blogg.se

 
josefine ekberg

josefine ekberg

9 november 2010 14:22

jossejosse kom till skolan nu! jag finns för dig

http://josefineekberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 5 april 2011 23:08

jag tror jag kör tillbaka på bloggplatsen.se, känns bara meningslöst att köra på blogg.se när vissa personer ändå inte kan låta mig ha min blogg i fred & facebook tar de ju hela tiden oxå ifrån mig. & jag har saknat min älskade blogg, den andra var i...

Av Josefine - 24 februari 2011 22:09

nu kommer jag finnas på Josefineemma.blogg.se se till att följa mig där istället! ...

Av Josefine - 24 februari 2011 19:15

Det här får mig att må bättre batman givetvis, hehe och äkta vänner, som inte går bakom ryggen på en och snackar skit. även en bra start på dagen kan få mig att må riktigt bra hela dagen fast dagen suger, hehe. men de som får mig att må bättre e...

Av Josefine - 24 februari 2011 17:26


idag har jag inte gjort mycket, så blir ett snabbt inlägg, i morse missade jag bussen, bussen körde förbi mig en timme senare med "ej i trafik" vilket betyder att den inte ska gå till asmundtorp, men gjorde ändå, så är fett sur. fick sitta ut i en ti...

Av Josefine - 23 februari 2011 19:00

Det här upprör mig   väldigt många saker faktist, allt från pengar till vanvård av djur, till människor som är idioter. allt som inte är bra gör mig upprörd. men mest är det nog människor som inte vågar stå för vad de gjort, de verkligen låtsats...

Ovido - Quiz & Flashcards