josefineemma

Direktlänk till inlägg 14 november 2010

möbelflygarstråle

Av Josefine - 14 november 2010 16:12

nu är jag hemma igen, väldigt skönt då min rygg gör så satans ont och nu även mina ben. haha. lite snabbt om dagen ska ja dra nu.


anna, som min nya "medryttare" heter kom för andra dagen idag och testa hoppa lite, det såg bra ut faktist, belv lite fel med avstånd och så i början, men hon fixade det super bra och battis var lite pigg idag, vilade ju igår så det får han vara.

iallafall så fick jag rida eyra idag oxå, så vi skrittade ner till padocken och hoppade lite, rebecca fick vara hästhållare och höll battis medan jag byggde hinder och så. anna hoppade lite smått på hinderna (jag har nårra bilder som kommer senare!) och det såg bra ut & som jag brukar säga, det kan inte alltid gå bra, men är man modig vågar man det mesta precis som anna! (jag gillar henne starkt förövrigt!) jag hoppade även upp och hoppade lite, bara småhinder för min rygg gillar inte hoppning förtillfället. så jag nöjde mig med eyras skritt och trav/tölt. ja lite sken fick jag oxå, haha. sen red vi hem till stallet igen och vi fixade i stallet lite och sen vandrade vi hem till mig, hämtade pengar till neta och sen tillbaka till stallet och fixade det sista. sen stack jag hem och de gjorde förmodligen anna oxå kan jag tro!

nu väntar jag på mat, sen ska ja tvinga pappa att köpa potatischips och gärna lite godis till mig då jag hade sånt godis sug i går kväll men de hade stängt på ica och vad sur jag blev för jag inte fick mina chips! riktigt elakt. haha.

iallafall, jag ska rida eyra lite när anna rider battis så behöver vi itne alltid rida själva, för det är ganska tråkgit enligt mig iallafall!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 5 april 2011 23:08

jag tror jag kör tillbaka på bloggplatsen.se, känns bara meningslöst att köra på blogg.se när vissa personer ändå inte kan låta mig ha min blogg i fred & facebook tar de ju hela tiden oxå ifrån mig. & jag har saknat min älskade blogg, den andra var i...

Av Josefine - 24 februari 2011 22:09

nu kommer jag finnas på Josefineemma.blogg.se se till att följa mig där istället! ...

Av Josefine - 24 februari 2011 19:15

Det här får mig att må bättre batman givetvis, hehe och äkta vänner, som inte går bakom ryggen på en och snackar skit. även en bra start på dagen kan få mig att må riktigt bra hela dagen fast dagen suger, hehe. men de som får mig att må bättre e...

Av Josefine - 24 februari 2011 17:26


idag har jag inte gjort mycket, så blir ett snabbt inlägg, i morse missade jag bussen, bussen körde förbi mig en timme senare med "ej i trafik" vilket betyder att den inte ska gå till asmundtorp, men gjorde ändå, så är fett sur. fick sitta ut i en ti...

Av Josefine - 23 februari 2011 19:00

Det här upprör mig   väldigt många saker faktist, allt från pengar till vanvård av djur, till människor som är idioter. allt som inte är bra gör mig upprörd. men mest är det nog människor som inte vågar stå för vad de gjort, de verkligen låtsats...

Ovido - Quiz & Flashcards