josefineemma

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Josefine - 3 oktober 2010 22:42

var ute med my ett tag innan & då insåg jag att ja saknar förra året, vid denna tiden. fast på samma gång inte, för min morfar vart sjuk, men vädligt mycket bra hände då oxå på samma gång. tänker inte rabbla upp sakerna här, men ja träffade människor som har förändrar mig, positivt då, lärt känna nya underbara människor och ja mycket mer. synd bara att de inte kommer bli så detta året. en katastrof månad kommer det bli, men vafan? jag får göra den till de bästa. leva livet, med eller utan dig, enbart du som stoppar nu, jag gör mitt bästa.


iallfall i natt kommer ja sova piss, lyssnar just nu på min thailändare, mums. älskar den låten & hans andra, riktigt mysiga och de påminner om thailand, i bankok, haha. galet, kan inte bli bättre. en sådan semester med kusiner, mormor+fru och min familj hade inte varit bättre placerat än nu. ta mig härifrån. och när vi åkte tänkte jag bara låt mig stanna hemma. helt sjukt, att ja ville missa thailand. glad är jag att jag inte gjorde det.


men nu tappade jag bort mig bara för låten började spelas, jag ska iallfall knarka lite nu och kolla tv. sen får vi se när jag somnar osv. hoppas ja kan sova lite iallfall. i morgon äre skolfoto och de får ja se hur det blir, inte alls sugen p det faktist. haha. ser ut som en liten äcklig jag vet inte vad, usch usch.


 

Av Josefine - 3 oktober 2010 19:32
Bet ya thought that i be broken.
Mascara streakin' down my cheek.
Devastated, out the door way
In a daze, a state of disbelief.
I bet you liked that seeing me get mad.
but, baby i wont satisfy your need.
i already been there, done that.
i be fine, even if you leave.
dont need you anymore
and don't you know, that

You, were the one that made me strong;
you made me stand up on my own,
with every cruel intention, you helped me find my
independence.

yeah it's all because of you,
that i have the strength i do,
to turn my pain to passion, instead of crashin'.
Boy i thankin' you.

Thinking back on how you changed me ,
everytime, you tried to put me down.
even though you really hurt me ,
underneath, ourself is what i found.
so take a look inside myr eyes now,
and say the things you want to say to me.
cuz i´m already spread my wings out;
and your the one, the one who set me free.

i dont need you anymore


underbar låt som får mig på topp, tyvärr är det hemskt att älska någon men låten gör mig lite bättre!
Av Josefine - 3 oktober 2010 19:20

jag tror inte ni förstår hur jag menar med saker och ting. ni förstår inte mitt sätt att tänka, mitt sätt att vara på. ni tror så himla mycket, tror ni vet allt. men med mig har ni nog aldrig haft mer fel. iallfall, jag är depp, de är jag, men tyvärr lyckas ni aldrig sänka mig när ni verkligen vill sänka mig så kan ni inte, jag tycker så synd om er, jag gör verkligen det. fine, ni får mig att göra saker, men vet ni? jag älskar den känslan, av smärta. tror inte ni skadar mig så himla mycket som ni vill, nog mer jag själva som skulle skada mig om man säger så, blir jag upptäck de är då det börjar bli hemskt, men nu har ja ju inte det så jag bara måste älska det. kanske svårt för er att förstå det, men har man inte varit i den sitsen så går det inte att förstå. jag trivs med det sålänge ni inte märker nått, vilket ni aldrig skulle göra. haha. synd va? att du inte kan sänka mig, god luck. man blir enbart bara starkare av sånna saker, iallfall jag. hah. nej men, ska snart vandra ut i kylan med my. bara ladda min mobil lite, för den är typ halvt död. kasst batteri, blää!

Av Josefine - 3 oktober 2010 19:13

måndag: skolfoto, battis

tisdag: praktik,

onsdag: praktik, battis

torsdag: praktik,

fredag: skola, party like a rockstar.

lördag: festa som en rockstjärna.

söndag: fotografera allsvenskan i österlen, ?


vecckan har inga specifika planeringar mer än skola då, praktik. men mer kan såklart tillkomma, får helt enkelt se vad som händer i min värld denna vecka.

Ovido - Quiz & Flashcards