josefineemma

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Josefine - 11 oktober 2010 18:36

gå tillbaka till mitt gamla liv? noway, varför gå tillbaka när man kan sikta mot nya höjder? patetikst.

mitt gamla liv lockar inte, men det gör det nya, jävligt mycket kan jag säga. mums!

Av Josefine - 11 oktober 2010 16:56

idag började dagen med skola, hade svenska i en timme sen blev det lite matte. blev klar med det jag skulle göra och om en vecka är det prov? ja de var nog så.

sen skyndade jag mig hem, käka lite och sånt skit. sen hoppade jagpå min snabba cykel och cyklade till stallet. blev lite prat med folket och sen kom hovis, han hade med en lärling som fick ta av battis skorna och även finputsa ena framskon. gick jättebra. tog lite extra långt tid då hon skulle få lära sig och sånt men de hade jag tid med så inga problem. bara kul att man har en snäll häst som de kan lära sig på!

sen blev det ut en liten tur på min svarta hingst. red på ängen, lite dressyr. tog det mest lungt så han stått i två veckor nu, så ska bli lungt hela veckan och sen kör vi lite hårdträning i slutet av veckan/ i början av nästa.


nu väntar ja på mat, dilltorsk, mums så jävla gott. sen ut en snabbis med nikki och sen vidare till hbg med my. ska kolla bio ikväll om ja inte glömmer boka bio biljetter till oss. haha. skulle inte bli förvånad. kommer hem i natt yepp yepp.

Av Josefine - 11 oktober 2010 16:52

somvanligt vet jag aldrig hur veckan ser ut, måndagarna känns som den bråkigaste dagen av dom alla.


måndag: skola, hovis, stallet, bio

tisdag: coop extra, stallet

onsdag: coop extra, stallet,

torsdag: coop extra, stallet/hoppning?

fredag: skolan. kvällen oplanerad.

lördag: stallet, kvällen oplanerad

söndag: stallet, eftermiddag oplanerad.

Av Josefine - 11 oktober 2010 16:40

   

Av Josefine - 11 oktober 2010 07:52

godmorgon.

har varit lite off med skrivandet då jag inte orkat sitta vid datan om jag ska vara ärlig. en veckans planering kommer ikväll och hovis kommer idag oxå.

jag har nya bilder som ska komma upp på bloggen förnodligen ikväll om jag orkar.

men just nu ska jag till skolan och ha uno lektion. känns meningslöst men så är det.


iallafall gick glimmas lag vidare till finalen i söndags. alla tre var så duktiga och tillsammans fick de bara fyra fel. kom på en fjärdeplats och kom då till finalen om tre veckor!!

Ovido - Quiz & Flashcards