josefineemma

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Josefine - 23 oktober 2010 16:58

idag fick jag gå upp tidigt för vi skulle hämta hö utanför eslöv, belv hela femtio två balar och förhoppningsvis räcker de ett tag.

efter det blev der ridning, skulle rida ner och hoppa men hoppade inte så mycket utan vicky fick testa rida battis lite och det gick super bra. sen red ja hem då och fixade i stallet och lite så. sen hem fixade mig för snabbt somvanligt, all denna stress. hrrm .. men men, sitter hos kevin nu och här stannar man hela kvällen.

nördarna befinner sig i staffanstorp och va fan gör dom där? nördi har partaj hemma, känns bra det dära. hrrm ...  iallafall ..


vet ni vad ja kom på innan när ja kom hem från stallet och tog fram mina mackor?

ett, stressa aldrig när du ska äta, du sätter det i halsen eller tar död på sig själva.

två, tugga ordenligt innan du sväljer torrt bröd, det fastnar i halsen och de blir svårt att leva.

tre, jag har nog bara ätit mackor i typ en vecka, tror det. nutella mackor, mackor med skinka eller inget alls. känns bra detta och jag bör se till att äta lite bättre. meeen, de kan vi göra en annan dag, när jag orkar göra något som tar långt tid.

Ovido - Quiz & Flashcards