josefineemma

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Josefine - 29 oktober 2010 23:01

tänk om man hade riktig panikångest, bara få panik och sluta andas och inte veta hur man ska hantera det, en liten flicka, som är helt ensam. det måste vara hemskt att a det som liten, alltid ha någon vid sin sida och inte riktigt förstå för man är så liten. man kan vara falla ihopa och sluta andas, somna in och försvinna. hemskt.


det känns som om alla tar avstånd från mig, försvinner från mig, flyr från mig. speciellt nu när jag blett sämre. när man behöver sina vänner som mest bara poff så är dom borta, försvunna i vinden. & självklart får det mig att må sämre. det känns som om ni är rädda för mig, ni för ni inte vet. men det är hemskt att må såhär, att leva och veta att ni försvinner mer och mer för var dag som går.


var dag lär jag mig något nytt och var dag finner jag ännu en svaghet hos mig, ännu mera fel, ännu mera sjukdommar...

Av Josefine - 29 oktober 2010 16:52

 

party like a rockstar!
idag är jag sugen på att klä mig fint, ta på mina klackar som haft semester och bara känna mig sådär halvt snygg. dansa lite och ha lite skoj. kan bero på att nördi springer runt finklädd var helg och jag känne rmig så allmänt ful alltid. men men, tar det en annan dag, yepp yepp!

Av Josefine - 29 oktober 2010 15:05

 

Av Josefine - 29 oktober 2010 07:31

godmorgon på er.

jag vaknade såklart försent idag oxå och insåg att jag inte mår något vidare bra, känner mig yr och illamående, så ringde mamma och berättade och de slutade med att ja ska vara hemma lite nu p åförmiddagen och gå till skolan sen om de blir lite bättre. ikväll blir det ridning av battis och kevin.

dagen ser inte speciellt rolig ut men de blir nog bra detta. ska iallafall lägga mig ner och kolla lite tecknat efter ja fått i mig lite mat då de kan vara de som gör att ja känner mig yr och illamående. juste, det kan vara mina piller oxå, han doktorn sa nog att man kunde blir lite så illamående och yr av dom, är ju bara andra dage njag tar dom så får ha lite överseende. men men, i need food right now!

Ovido - Quiz & Flashcards