josefineemma

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Josefine - 21 oktober 2010 22:11

kärlek kan vara så jälva underbart i vissa stunder

men kärlek kan även få folk att må skit, döda folk och vara allmänt hemskt.

jag har gått i fällan och det är omöjligt att ta sig ur.

Av Josefine - 21 oktober 2010 21:40

battis står i sin box och har det bra. blev ingen longering ellerridning idag då vädret har varit helt cp. ingen skola i morgon, ingen skola mer, för vet ni? jag finns inte mer, bye bye.

-

Av Josefine - 21 oktober 2010 21:34

 

Av Josefine - 21 oktober 2010 16:45

hej på er.

idag har jag bara varit i landskrona och uträtt lite småsaker som ja var tvungen att fixa. & på måndag gör vi det samma igen. ni kan få klura lite på de som ja gjorde, haha. får se på måndag om ni får veta eller inte.

nu har iallafall battis blett utsläppt och fått mat, belv att han fick stå inne lite idag med för de blev så kasst väder så nu väntar en skitig box på mig och en liten busig ponny som vill bli ompysslad ikväll. hoppningen får ja ta i helgen istället och ja tror det kommer gå bra.

jag är förövrigt trött och hör en hund som skäller, låter nästan som schuge.

hejdå på er.

Ovido - Quiz & Flashcards