josefineemma

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Josefine - 31 oktober 2010 17:33

nu orkar jag inte blogga.

allsvenskan gick sådär, bra för de andra och kasst för mig.

förklassen, 4 fel ett onördigt pet där bakdelen inte var riktigt med ( jag var slarvig)

lagklassen, 8 fel plus 3 vägringar, alltså blev jag utesluten.

men de beror på att ja inte ridigt massor i veckan och ja har mått som ja mått, hrrm..

rebecca blev felfri med skrabban! asbra gjort och ja satt & höll tummarna hela tiden! super duktigt gjort!!!

marie blev oxå felfri, assuper mega duktig! höll på att skita på mig när hon peta lite på någon bom. men alla låg kvar!

elevlina fick tyvärr 8 fel, men de är tyvärr sånt som händer. välkommen i klubben,   


kevin var med och fota så när bilderna är över blir det lite bilder.

juste, min mobil blev inskickad idag och ja har noll mobil engentligen.

Ovido - Quiz & Flashcards