josefineemma

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Josefine - 15 oktober 2010 19:33

jag är jätteorolig för skolan. Vet inte hur jag ska lyckas. Jag orkar inte och tårara är påväg exakt hela tiden. Jag vet inte hur jag ska lyckas ta mig igenom detta. Hur jag ska klara av mitt liv utan att gå under. Jag har nästan redan gått under ... Vad gör man när man inte orkar mer? När man bara känner att allt är skit? När man bara vill lägga sig ner och gråta? Försvinna från jordens yta. Jag kämpar på och har gjort niu i flera år men de är inte förräns nu jag vågar säga att jag inte orkar. Istället för att dölja allt bakom ryggen på er. Våga säga att jag inte går till skolan. Att jag inte orkar skolan. Jag klarar inte av det. Jag är så misslyckad... Inte änns ett lärlingsprogram kan jag ta mig igenom. Jag är verkligen misslyckad. Helt misslyckad. Var ska jag ta vägen? En sjuttonåring utan arbete. Vad ska de bli av mig? Ingen vill anställa en sjuttonåring utan gymnasieutbildning. Misslyckad helt och hållet. Men jag orkar inte och jag tänker inte leva i en lögn mer. Det orkar jag inte.

Av Josefine - 15 oktober 2010 10:36

nu har jag pratat med mamma och syv. möte i nästa vecka och då kasnke ja kan få mina problem lösta. kommer inte vara så mycket i skolan tills dess, för jag orkar inte. usch usch blää. vill ha det som förra året, eller halvåret när jag gick på gullstrand, eller ja gick och gick. men jag var skriven där. så hiimla underbart det var. kan jag itne få ha det så nu igen? fast denna gången kommer jag gå till skolan. det hade varit lyxigt.


nej nu ska jag snart ge upp, sticka från skolan och jag vet inte vad. det är hemskt att inte kunna prata med någon, jag vill bara sätta mig ner och gråta och bara glömma alla nedrans bekymer. men det går inte. jag är stor nu och de går inte att lösa mina problem. jag vet inte vad jag ska göra, för det går inte att förklara. det ända jag kan säga är att jag inte orkar, för jag orkar inte. jag ger upp, jag är helt lost och vet inte hur jag ska hitta ut ur detta jälva problemet.

 

Av Josefine - 15 oktober 2010 08:28

jag kommer gå under, jag vill bli skjuten nu.


jag försov mig idag, eller ja jag hann med bussen med jag vaknade för sent. jag har nog bara sovit en timme i natt. jag mår inte bra och bör göra något. jag måste prata med mina föräldrar, jag måste prata med någon. för jag orkar inte detta. måste hitta på någon bra och vettig lösning på detta för jag fungerar inte, ingenting fungerar. åhh fuck helvete.

Ovido - Quiz & Flashcards