josefineemma

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Josefine - 26 oktober 2010 22:24

idag har jag inte gjort så mycket, varit på dåligt humör, varit på bra humör, sett battis galoppa och ja jag har sovit. jag älskar att sova och de ska jag göra snart om nårra minuter om jag orkar.


jag tänkte på en sak, att vi alla människor tänker olika. hrrm .. bara kolla på det att vissa vill ha barn och älskar barn, medans vissa andra (jag tillexempel) ogillar barn, men skulle kunna tänka mig att vara gravid, men inte föda barnet eller ta hand om barnet, bara gå och vara gravid. & sen är där ju dom som bara hatar barn och hällre dör än att få barn. vi alla är så olika. och jag tog barn som exempel då jag läste min kompis blogg som är gravid och då började jag tänka lite på hur jag skulle reagera som gravid, om ja blev illamående, ofta kissig och hur stor min mage skulle bli, alltså sånna saker.

jag har iallafall bestämt mig för att mitt barn om de blir en tjej ska hon heta samantha, vanessa eller juni. blir det en pojke är det helt klart algot, milton, lucas som gäller. ja björn går ju oxå bra, men jag har svårt för att säga björn så det blir ett mellannamn. haha. dock ska jag inte bli gravid på flera år och my ska uppfostra mina barn och föda dom. yep yep



Av Josefine - 26 oktober 2010 14:31

 

Ovido - Quiz & Flashcards