josefineemma

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Josefine - 28 oktober 2010 20:42

varför ska alla vara på mig och prata med mig? kan ni inte bara förstå att jag vill vara för mig själv, slippa ert jälva prat om alt möjligt. jag är så trött på det mesta och dessutom är jag sove trött. har ingen energi kvar till något. knappt att jag orkar sitta här vid datan nu egentligen, vill sova. jag sov typ från åtta igår tills halv åtta i morse. jag förstår inte hur jag kan vara trött fortfarande.. och när jag kom hem till kevin vid elva/tolv sov jag i två/tre timmar och var fortfaradne super trött när jag vaknade. det är som om livet pausas och jag försvinner för stunden men vaknar upp på samma plats igen med samma problem och trötthet. åhh jag får panik på detta. dessutom mina tabletter gör mig illamående och yr. & såklart jag blir trött av dom. varför ska där vara sånna hemska saker som följer med sånna braá tabletter? hrrm . orkar inte. jag stör mig på allt nu idag, ljud, folk, tv, ja allt. allt är jobbigt, allt är hemkst. jag vet inte vad som är fel men förhoppningsvis blir det snart bra.

Av Josefine - 28 oktober 2010 19:22

 

Av Josefine - 28 oktober 2010 09:05

idag vaknade jag helt på fel sida, jag är verkligen på jättedåligt humör. jag mår ganska dåligt, huvudet och magen gör ont. sen är jag jättetrött oxå till råga på allt. jag funderar starkt på att gå hem för jag mår så kasst som jag gör. allt känns ganska motigt idag och inget vill som jag vill trots att jag bara varit i skolan i fyrtio minuter. jag är ganska misslyckad. efter denna lektionen som slutar halv tror jag att ja går hem, fast vi har bara matte kvar sen så kanske ska stanna? nej får se, ska ringa chefen och se vad hn tycker.

det är verkligen hemskt att må såhär, det är verkligen det. får stå ut i någon dag till sen lär jag märka om saker blir bättre eller inte. jagkom precis på att ja förmodligen har godis i väskan, mums mums. får tröst äta det ett tag nu.

Av Josefine - 28 oktober 2010 08:41

igår lyckades jag somna dirket när jag kom hem från stallet, förstår inte hur men dom jälva pillerna måste ha varit dundepriller. och jag tog dom för tidigt. man lär ju sig av sina misstag och jag insåg att ja ska ta dom senare!

i morse vaknade jag för sent och jag var fortfarande jättetrött. pappa fick köra mig till stallet så jag kunde ta ut hästarna och det hinner jag inte på morgonen om ja ska lägga på täcke på två hästar, det går lixom inte. men men, det får ja väll ta på mig.

då jag inte räknade med att ta på två täcken hann jag inte med tåget så pappa fick köra mig till skolan, så nu sitter jag här och halvsover vid datan och väntar på lektion. min mage vill jag skjuta oxå. min säng lockar ganska mycket faktist men skötn med bara två lektioner och idrott som jag inte ska vara med på, så kasnke drar från den lektionen om jag inte orkar den.

jag skulle egentligen hoppat battis idag men jag är inte så säker på om jag orkar det för min kropp och jag är extremt trötta. jag får se hur det blir.

Ovido - Quiz & Flashcards