josefineemma

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Josefine - 18 oktober 2010 21:46

pirayan

battis

cykel

kallt


det är så sjukt kallt ute men ändå är det tio plusgrader, insane.

battis står ute i natt, med tjockt övergångstäcke, han är så fin.

springer ja, springer battis. extremt sött.

min högra näsa är förkyld, inte den vänstra.

lie mannen är på tv och jag vill ha food.

men jag är lat och orkar inte göra mat.

reklamen var as ball, marcedes benz (stavning) haha.

Av Josefine - 18 oktober 2010 09:35

jag sitter nu här, i helvetet och väntar på bättre tider. jag fick iväg nårra av mina viktiga samtal innan och det ser ut som om de inte blir någon skola denna vecka i stort sett. i morgon är det möte på skolan, så då drar jag inte till praktiken. onsdag är det någonslags aktivitetsdag, den förstår jag mig inte på. men jag ska nog ge den ett försök ändå. på torsdag ska ja på random saker mitt på dagen så skippar praktiken helt och hållet. sen fredag är det skola igen. jag får se vad jag klarar av.

jag tänkte inte gå till skolan idag, och det känns som om de vart väldigt dumt gjort. för jag får inget ut av det. det kunde blivit så mycket bättre och jag känner att jag itne har långt kvar på någon punkt.

jag avskyr riktigt mycket att folk inte kan svara i sin telefon, jag avskyr riktigt mycket att man måste gå i skolan, jag avskyr i stort sett allt nu för tiden.ingenting i mitt liv är speciellt positivt längre. vad jag än gör bli fel och ja, jag är störd.

jag skippar nog sista lektionen idag och drar och fixar nårra av mina andra saker, om jag orkar. annars får jag försöka stå t med två timmars engelska i eftermiddag. jag får se vad jag pallar, vad jag klarar av helt enkelt.

Av Josefine - 18 oktober 2010 09:06

 

Av Josefine - 18 oktober 2010 07:49

Jag har inte fåt mycket sönm i natt. Trotts de vaknade jag i tid utan väckarklocka eller hjälp av mamma. De var något nytt och till råga på allt var jag inte för trött jag var pigg. Men piggheten försvan snabbt när jag insåg att de var skola. Sitter för tillfället på tåget och tycker synd om mig själva. Är inte ett dugg sugen på skola eller livet. Jag ska ha gjort saker jag inte vet att jag gjort, men jag har väll gjort nått, ioch med att ni påstår det. Jag testar skolan idag, jag ger nog upp lika snabbt igen. Jag klarar inget och de har börjar synas nu. Det går inte att dölja längre.

Ovido - Quiz & Flashcards