josefineemma

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Josefine - 9 oktober 2010 14:45

i used to be the kid that no one cared about
thats why you have to keep screaming til they hear you out
written in the stars, a million miles away
a message to the main, seasons come and go
but I will never change and i'm on my way!


 

Av Josefine - 9 oktober 2010 14:26

min jacka pajade igår, sen som jag köpte i onsdags, som var helt oanvänd.  så åkte och bytade den idag, fick en ny. hoppas på att denna håller bättre!

kom hem vid halv ett typ, blev mat och sen en snabbis till centan och byta min jacka då.

battis står i hagen utan täcke nu och luftar sig lite, tror han uppskattar det. han har blivit så mörk, det är en helt annan hästapolle, så fin!

ska snart göra mat, eller jag vet inte, kanske vänta så ja får kebabsallad annars gör ja kroketer, who knows. jag får se.

ikväll blir det kevin igen iallafall, skönt att då komma hemmifrån. väldigt skönt!


jag hatar min nya mobil, den kan inget, den är cp och den gör itne som jag vill. nog första gången jag är riktigt missnöjd eller änns lite missnöjd med min mobil, fyihelvete vad jag hatar den.!

Ovido - Quiz & Flashcards