josefineemma

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Josefine - 13 oktober 2010 22:23

nu ska jag sova, jag är trött och behöver sova för man ska upp tidigt!

god natt!

Av Josefine - 13 oktober 2010 21:27

nu är battis riden och klar för dagen, tog en mystur till rågahörstad och yra runt där lite grann. han skötte sig jättebra, trots mörkret och ny miljö var han cool lung, han är så häftig lille batman. red ute på tofta vägen och jag förstår mig inte på bilister, kör som idioter eller så kör de för sakta så man blir irriterad. haha.


iallafall ett tjockare täcke slänge jag på honom idag, så han inte fryser sönder på natten och i morgon bitti tar jag på det tunna igen. blir så varmt på dagen att de är svårt med täckena tycker jag. de ena är för varmt och de andra är för kallt. jobbigt läge vettu.


greys nu, sen blir det paradise hotel och sen ska jag nanna kudden, är trött efter dagens aktiviteter. fast jag även fått in lite sömn och så, haha galet.

Av Josefine - 13 oktober 2010 21:18

 

Av Josefine - 13 oktober 2010 10:02

Nu är jag påväg från stallet till bussen. Jag hade inte så mycket tid i stallet idag men jag hann med att longera honom. Han skötte sig bra faktist,han hade lite svårt med vänstergaloppen, lite väll mycket korsgalopp men tillslut lyckades vi få rätt på det. Nu ska jag åka in till stan och träffa kevin, sen får vi se vad som händer idag. Ska faktist försöka pyssla lite med battis ikväll igen. Han måste komma igågn och bli fin tills allsvenskan ju!I morgon ska jag och mamma beställa nytt schabrak och huva till battis, även lite andra småsaker. Vi får se vad pengarna räcker till. Sometime i wish i were an angelSometime i wish i were youJag känner mig anningen kass just nu, vet inte varför men jag bara gör det. Förhoppningsvis går den känslan bort snart om jag har tur.

Av Josefine - 13 oktober 2010 07:51

reflexer,

väst,

schabrak

huva

Av Josefine - 13 oktober 2010 07:40

Nu har jag äntligen fixat så jag kan blogga från mobilen. Ska snart bege mig till stallet och sen får vi se vad som händer idag.

Ovido - Quiz & Flashcards