josefineemma

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Josefine - 20 oktober 2010 21:07

dålig uppdatering, men ni får stå ut. igår mådde jag inte speciellt bra.

mötet på skolan gick bra, ska testa hoppa in i hp1a nästa vecka tis-tors.

har haft det ganska mysigt med kevin.

battis mår bra i sin hage med mat och eyra, hon är kär i battis.

springer jag, springer battis, så fett sött.


idag har ja mått sådär, skolan tog jag inte på allvar, tyvärr.

har myst med kevin idag igen, och det gillas.

battis och jag var ute i ovädret och red dressyr.

han var asduktig, jag är så stolt över honom, mega duktig.

gjorde galoppbyten, öka och minska volter, avsaktningar,

öka och minska både traven och galoppen och han skötte sig super.

även red jag lite utan stigbyglar och han kunde gå i lugn och behaglig trav.

han lyssnade riktigt fint, men såklart kan han busa till ibland, men det är lagligt.

gramantyglarna hade ja på idag för ja tänkte rida riktigt ordentligt.

hoppning i morgon blir det, lite lydnadsövningar, alltså inga höga hinder.

ska testa en övning som jag läste på rebeccas blogg som verkade skojsig.

jag kollar nu på mirrors två, sen blir det killers & jag är hos kevin för er som inte förtod.

i morgon blir der seriöst snack med folk som vet saker.

mitt hår är ruffsigt, därav namnet ruffsi och bilderna ovan.    

Ovido - Quiz & Flashcards