josefineemma

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Josefine - 2 augusti 2010 17:55

förlåt för mitt dåliga humör nu de senaste dagarna, men mår man dåligt är det svårt att vara positiv på något sätt.

iallafall så sitter jag och lyssnar på mina älsklingslåtar och försöker få bort värken i magen som inte ska vara där. inget funkar, ipren, bravo kakor, toast, kräm & snart ska ja få käka lite öhm lövbiff och jag hoppas att de kan få min mage på andra tankar (jag ääääälskar lövbiff!  ).

mina häst saker från hööks har fortfarande inte kommit och det gör mig lite putt, ville ju ha dom nu så fort som möjligt faktist.

på lördag ska ja flytta till mormor, häftigt va?   


iallfall, denna veckan ser ganska lat ut? tror jag inte så mycket inplanerat faktist.

måndag: må dåligt & sova.

tisdag: batman

onsdag: batman

torsdag: batman

fredag: batman

lördag: flytta till mormor!

söndag: batman

kan ju såklart komma in både my & kevin även andra. ska försöka åka in till anna & lämna tillbaka nårra kläder. men vet inte hur det ser ut med allt sånt så kör på batman hela veckan, ska ju tävla nästa vecka, 100 cm & 110 cm. nervöst, men det komemr säkert gå super bra   


idag är det även rebeccas födelsedag, så ett stort grattis till henne som blir tjugofyra år. grattis grattis grattis    hoppas du haft en bra dag!


gammal bild, men den är lia snygg för det!  

okej, nu menar jag inte flytta flytta, utan bara hjälpa mormor att flytta, där blev ni lite rädda va?   hihi, men men aldrig att ja skulle flytta till furulund, hrrm .. inget ställe för mig det. de var bara mammi som sa så innan när hon undra om ja ville hjälpa till att flytta till mormor & klart vill jag det. man vet ju inte om man kan få massa små överraskningar. hihi.

Av Josefine - 2 augusti 2010 14:42

förlåt att jag är sämst på att blogga, eller på att finnas överhue taget. jag önskar jag tog chansen då när jag hade den, dumt nog skippade jag den, levde vidare & mår ännu dåligare. life goes on, fast man inte vill.


sommaren är slut för mig, eller ja har inte haft någon sommar. har gjort exakt noll saker jag ville göra. detta skulle bli den bästa sommaren ever, men det blev den kassaste, såklart. de hade varit så bättre utan sommar.

Ovido - Quiz & Flashcards