josefineemma

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Josefine - 11 augusti 2010 14:45

nu är det en timme tills ja ska åka iväg med bussen, är jättetrött & mitt högra öga är inte alls min kompis idag. iallfall så får ja göra det bästa av situatuinen med mitt öga.! haha.


det är egentligen så mycket ja vill skrriva här, funderingar & sånt. men ja tror att folk kan ta illa upp & missförstå mig så ni tror att jag är helt jälva pantad. hrrm, så jag skippar det!


jag har iallfall en fråga, som jag frågade my igår, lite så random men ganska kul.

om du är törstig & kissig, vad gör du först?

kissar & sen dricker, eller dricker & sen kissar?

där finns ju inget rätt eller fel, men ja undrar bara hur ni tänker?

jag och my tänke lika, för vi vart lia smarta. haha, så svara gäran på frågan om ni känner fört!

Av Josefine - 11 augusti 2010 12:54

jag är mega trött, somnade sent igår efter att ha kollat på öhm day of the death, sån zombie film. sov faktist gott utan mardrömmar, drömde bara någon sån random dröm om ja vad var det nu, massa random folk, i ett random hus med massa random saker? typ gamlingar, vad fan gjorde ja där lixom? helt sjukt, haha


iallfall så i morse kollade ja på death of the death fast ja trodde den hette dairy of the deaht & stavningen är på topp javisst, nej. haha

är hemma nu och ska snart käka, vilket jag skulle gjort för typ en timme sedan så ska göra det nu innan jag svälter mig.


vid kvart i fyra åker jag till batman, & sen vidare på tävling. önska mig & marie lycka till!

...

Av Josefine - 11 augusti 2010 08:00

  

Ovido - Quiz & Flashcards