josefineemma

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Josefine - 7 augusti 2010 17:32

hejdå du blonda flicka.

nu har jag nästan bestämt mig (efter mycket tänkande) på att färga håret brunt igen, någon mörk färg. är så trött på att behöva färg amitt hår hela tiden, så kör på mörk brun, och sen så när ja känner för de tkommer ja göra blonda slingor. så får det blir för ja pallar inte mitt blonda hår mer, fast jag älskar det. men det sliter så himla mycket och det var mycket lättare att ha med håret att göra när det var brunt, så vi kör på det!

Av Josefine - 7 augusti 2010 11:45

iallfall, jag letar stallplats lite till batman, rönneberga stallar? ska man stå där? hrrm, who knows, hade faktist ett litet bra pris för allt som ingick, får kolla med mamma i morgon javisst!

igår var ja bara hemma på kvällen, efter ja varit hos batman. spelade dator, häst & ponny haha, även massor av gladiatus. sprang runt i huset gjorde jag oxå var allänt uttråkad, kvällen slutade iallfal med tv, popcoorn & jackass! underbart.

i morse väckte mamma mig och jag insåg att jag inte kunnat klara att gå upp då jag har planer för ikväll. måste nog vara lite pigg för att klara av det. ja lite pigg så sov vidare & nu ska ja alldeles strax gå in och väcka nördi så kör hon mig till mormor så jag kan hjälpa till att flytta. sen ikväll ja, får man valla se om planerna blir som planerat aller om ja stannar hemma ytterligare en dag.

juste, ja har nårra saker påloppis, så kan tjäna iallfall 110 kr om ja har tur ;)

...

Av Josefine - 7 augusti 2010 08:00

  

Ovido - Quiz & Flashcards