josefineemma

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Josefine - 19 augusti 2010 22:03

hemma nu igen, mega trevligt att få träffa lille my igen, tyvärr hittade vi inte på något galet, kan bero på att hon vart kissig & jag hade ont i magisen, hihi. who knows?

iallfall, ska göra lite poppopp nu och käka, mums, med vitlök? åhh så smarrit! ja förmodligen. gytt! i morgon upp vid kvart i sex, väldigt segt men så ligger det till. har en jobbig dag framför mig men det kommer säkert gå bra bra!

god natt på er allihopa!

Av Josefine - 19 augusti 2010 19:46

sånna hära inskaffar jag i morgon, nog dom dyraste skorna jag någonsin köpt.

men mamma betalar för hon är snäll!

  

Av Josefine - 19 augusti 2010 19:10

morgondagen ser inte alls skoj ut, tack vare att min älskade systemkamera har pajjat får jag bege mig ner till malmö & lämna in den på lagning, underbart. nej, hrrm .. så morgondagen ser ut ungefär såhär.

skola, centan, malmö, (stallet), kevin/malmö.

det känns inte alls skoj faktist. nog med att ja ska till centan, mamma ska köpa perfym hon är skyldig mig & vi ska köpa vattentäta skor (mamma köper till mig) för jag inte vill bli blöt om fötterna. hrrm ..


sen insåg jag att ja inte får nårra pengar förrän i september/november. sinnessjukt! hur ska jag överleva? man måste ju köpa saker till skolan nu? no money, fan inte okej. känner mig mega fattig ...


nu väntar jag på ett sms från my, så vi kan dra ut i byn & busa lite, fjanta runt som brusar som vi brukar. hihi. my är för söt. ja, nanna kudden tidigt i natt & så hopps ja på att min mobil kommer snart, annars blir det noll nya bilder förrän kamrajäveln fungerar som den ska igen.



Av Josefine - 19 augusti 2010 17:43

en dag i vintras med batman, underbaraste vännen i världen. han är så bra, min lille batman. han gör mig lycklig, alltid. får mig alltid upp på toppen hur kasst allt är. han är underbar. batman aka älgen är ja, bäst, finast, underbarast, & ja allt i mina ögon. han är en  perfekt vänn!  

Av Josefine - 19 augusti 2010 16:31

nu är man hemma igen från danmark, en snabbis tur till kastrup bara & hämta mamma & erika. inga presenter fick jag nej, bortglömd? javisst! känns verkligen som om ja alltid har sån jävla otur...


får be mamma åka till kicks någondag & köpa perfym till mig. för såhär kan de inte va. någon batman hinner ja inte till idag, jätteelakt. får nöja mig md att få träffa my lite idag.


mitt finger gör så satans ont, ditt fel. kan inte skriva med det & de spänner somfan i hela jävla fingret när bara toppen är skadad, hrrm. känns bra det!

nu ska ja tigga till mig lite pizza, bara för det är synd om mig!

Av Josefine - 19 augusti 2010 12:49

when all is done
there is nothing to say
you have gone and so effortlessly
you have won
you can go ahead tell them
tell them all I know now
shout it from the roof tops
write it on the sky line
all we had is gone now

 


jag känner mig misslyckad, jag är misslyckad. hör det var dag, både på det ena och det andra sättet. inget av dom är bättre än de andra. jag faller lika långt ner var gång. jag balancerar på en tunn tråd & hoppas på att den inte ska brista. den är för tunn & det är allt för ofta den har varit nära att brista & jag falla ner, i all evighet, bort från hemskheterna, bort från livet, lämna alla jag bryr mig om och älskar. inte en ända själ kan hjälpa mig att få tråden att bli större så den inte brister. jag är så kass... förlåt.

det känns som jag väntar på något omöjligt, något som aldrig kommer inträffa. svårt att förklara & de är hemskt att ni inte kan försöka förstå, ni bara använder allt emot mig, trycker ner mig, sänker mig.. vill ni att tråden ska brista? så jag faller, försvinner föralltid, bort från era liv? är det så ni vill ha det behöver ni inte plåga mig mer, säg som det är istället för jag orkar inte kämpa för något jag inte kommer kunna få & jag tänker verkligen inte kämpa om jag inte kan få vara lycklig.

  

Av Josefine - 19 augusti 2010 12:22

godmorgon. eller godförmiddag kanske man ska säga nu.

kom hem från kevin för ett tag sedan. är mega trött nu då ja inte sov så mycket i natt.

mitt eller ja mina två fingrar är sönderköttade, oturligt nog... mitt eget fel, men har jag väll börjat kan jag icke sluta...

om typ en timme ska jag och johanna åka till kastrup & hämta mamma & erika. sen hoppas jag på att ja hinner ut till batman ett tag ikväll eller ja eftermiddag, nu när jag fått mitt skolbusskort & allt.

ikvällkväll blir det ut med my, som är ganska mycket saknad faktsit. inte fått träffa henne på evigheternas evighet. hrrm..  höhö


i morgon skola, vad tycker vi om det? jo det är väll helt okej, kollade lite på hemsidan & de hade uppdaterat hemsidan om gymnasiet, det gillas väll? åhhja! tror detta kan bli toppen.


även nu när jag förmodligen hittat en mega bra stallplats oxå. känns så bra & klumpen ja haft i magen håller på att försvinna känns det som, underbart!

...

Av Josefine - 19 augusti 2010 08:00

  

Ovido - Quiz & Flashcards