josefineemma

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Josefine - 6 augusti 2010 21:45

Senast.. Vem.. Vad?

Exakt ålder? 17 år, snart 18, nästa år.
Var bor du? utanför landskorna
Bor tillsammans med? nördi, nördinumnum, pappa, hugo
När tog du studenten? Jag tar studenten år 2013.
Något jobb? naje.
Pussat någon idag? japp.
Vad har du ätit idag? åtta mackor, exakt, vid två tillfällen, inget mer.
Dagens smink? nothing
Dagens roligaste? öhm, de måste väll ha varit när jag skvätte vatten på mig själva när ja spolade av batman!
har du många vänner? nej.
Har du pojk-/flickvän? halvt?
Vem pratade du med i telefon senast? kevin tror ja?

SENASTE..
..personen du kysste? kevin

..gången du spydde? för ett tag sedan.
..gången du grät?  today.
..pizzan du åt? hrrm ,,, söndags?
..gången du var i Göteborg? för en månad sen typ?
..gången du var i Stockholm?nårr år sedan.
..personen som såg dig gråta? usch de vet ja inte, men anna va den senaste som hörde mig gråta.

VEM..
..vill du kyssa nu? kevin.
..vill du sova bredvid inatt? mina gossedjur & kevin,
..vill du ta med på en romantisk resa nu? kevin & my ? (a)
..ska du träffa imorgon? mormor, micke, rosa, carro, kevin & kanske malin?
..hörde dig sjunga senast?  hrrm, bra fråga det. ingen, eller my kasnke.
..förtjänar att dö? jag.

VAD..
..vill du helst göra nu?  typ sova.
..vill du ha just nu? väldigt mycket, men mest pengar.
..längtar du till? mycket.
..älskar du med din pojk-/flickvän? jadu, nårra saker, massa sakor, ja nårra sakor.

Av Josefine - 6 augusti 2010 17:21

jag mår illa, jag vill spy.

mer behöver ja nog inte säga egentligen.

eller ja orkar inte skriva mer.


i love the way it hurts

Av Josefine - 6 augusti 2010 16:17

idag blir det inga smilisar för jag är inte på humör för det.

varför ska allting kosta pengar & vara så dyrt? ja som inte har nårra pengar, kan inte göra ett piss. knappt att man kan åka bussen nu för tiden, kostar fan nästan tjugo spänn att åka knappt en mil. känns patetiskt. jag är verkligen fattig, har aldrig pengar, skyldig folk pengar & folk fyller år. hur ska ja göra? för allt kostar pengar, allt, verkligen allt. jag önskar ja hade lite pengar iallafall kasnke en tjuga om dagen. som man kunnat spara. men nej inte änns det har jag. inget har jag & det hemsöker mig. förlåt att min familj inte är så jätterik, vi klarar oss precis igenom allting med pengarna vi har, ibland kan vi göra saker, ibland. vi sparar & allting med ändå är pengarna borta innan vi änns fått kolla på dom, för något pajar, måste köpa nytt för annars blir det katastrof. & tyvärr orkar jag inte detta, därför ja inte kan göra något, för de kostar pengar. allting. dåligt inlägg om pengar & om hur fattig jag är. inget jag skämms över, för de är fler som har det så, sen är där folk som är är rika, har mycket pengar & lever livet, kan bjuda folk på saker hit & dit. så kan inte jag leva, måste spara vartända öre ja har. om ja har något någongång!

...

Av Josefine - 6 augusti 2010 08:00

  

Ovido - Quiz & Flashcards