josefineemma

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Josefine - 8 augusti 2010 21:36

  

Av Josefine - 8 augusti 2010 19:59

nu är jag hemma, visste ni det? eller jag har varit hemma ett tag, men nu vet hur seg min dator är på att starta sig, tar flera evigheter, börjar snart nå upp mot trettio minuter innan den går att använda, helt sjukt. haha   


iallfall så har jag inte gjort mer än legat i kevins säng & kollar på film idag, helt okej faktist för jag har varit så trött. jättetrött.


hrrm , nu spelar jag gladiator spelet, har typ femton min kvar på jobbet sen jälvar i det ska vi fajtas mot både de ena & det andra,   haha har man en gång prövat är det svårt att sluta, lite smått beroende blir man, helt undebrar!


iallfall idag ska ja sova tidigt, ska till ullared i morgon somsakt & i morgon kommer ja vara en usel bloggare, men jag bloggar när jag kommer hem & om ni har tur kanske ett litet mobil inlägg om ja lyckas få rätt på det . höhö.


min vecka ser faktist ganska okej ut, inte så mycket som händer men ändå händer det ganska mycket.

måndag: ullared med nördarna & roosarna!

tisdag: batman & kevin. bli brunett?

onsdag: kevin, bada batman & tävling

torsdag: batman

fredag: batman, kevin

lördag: batman kevin

söndag: batman kevin

nu känns det som om ja ska göra något mer vettigt efter onsdag men jag kommer inte på något. haha, så äckligt dåligt minne ja har, faktist.

  

...

Av Josefine - 8 augusti 2010 08:00

  

Ovido - Quiz & Flashcards