josefineemma

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Josefine - 9 augusti 2010 21:31

så nu äntligen har jag tid att blogga lite,   

har somsakt varit på ullared idag och det var mycket trevligt fast jag hatar att shoppa, hrrm. iallfall så åkte vi dit för tidigt, nördi & frida sov hela vägen upp typ & jag satt & kollade på regnet (ja det regnade satan när vi åkte upp!)

iallfall, väll där uppe blev det lite toa, frukost & sen begav vi oss mot ingången, vi delade på oss direkt & gissa var jag tog vägen? jo jag sprang direkt ner till hästsakerna men gick därifrån lia snabbt. hade ju bara 500 kr att handla för ... egentligen. men det ändrade vi ganska snabbt på.

jag yrade runder & hittade massa billiga saker som ja plockade på mig, hade en egen vagn, så cool var jag. haha.

plockade nog på mig saker för två tusen till en början, men sen gick ja ner till ett & fem. mer kunde ja inte gå ner faktist. kunde inte plocka bort en massa sakor jue. & vet ni? jag såg dom nissarna som filmar, boris & morgan. kände mig anningen cool. höhö. skulle ju bett om autograf?    men det gjorde jag inte.

efter att vi varit inne på gekås belv det burger king, och även insåg vi att toadörren var genomskinlig & det var inte okej. helt random.

hrrm , jaja men öhm vi yrade runt lite i affärerna där ute & sen vid tre tiden kasnke? åkte vi hemmåt mot skåne & gudarnas skymning, skymningens potäter vad trött jag var! haha.

hemma blev det packa upp & nörda runt lite här i huset. sen började mamma färga mitt hår, blev katastrof, mega katastrof. haha så in till citygross for vi, köpte ny färg & nu är håret toppen. känns mega bra!

nu har ja lovat mamma att gå ut med hugo, så kan egentligen inte sitta här & smurfa. hihi. men iallafall, gekås ja gilla läget!


detta är då vad ja handlat idag, inte så mycket men helt nödvändiga saker javisst!

1. linne 139 kr

2. linne 99 kr

3. väska 159 kr

4. kamerastativ 99 kr

5. random perfym 39 kr

6. ridbyxor 299 kr

7. hoppschabrack 69 kr

8. boots 79 kr

9. ländtäcke 99 kr

10. ridjacka 329 kr

11. pälsglans. 69 kr

12. fyra hinkar plus lock ca 20 kr (till batmans food)  

sen köpte ja tre hårfärger oxå, javisst.

...

Av Josefine - 9 augusti 2010 08:00

  

Av Josefine - 9 augusti 2010 06:06

man somnar till kasst väder & man vaknar till kasst väder, hrrm vem fan är idioten som beställde regn? haha

iallfall är jag vaken nu och ska strax försöka föna mitt hår lite. vi åker om tjugo min & jag ser inte fram emot resan. hrrm .. lyckligtvis ligger pillan i magen & oturligt nog somnade min högra fossing nu, icke okej!


  

Ovido - Quiz & Flashcards