josefineemma

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Josefine - 13 augusti 2010 12:51

jag mår inte bra & är inte så sugen på att göra något idag egentligen.

johanna har folk här & de ska stanna hela dagen, så ja får bo vid datan eller i min säng. jag orgillar båda ställena lia mycket. dessutom är jag så satans trött. jag vill bara bli så pigg & kunna göra saker precis som alla andra, men det kan jag icke. för jag är trött. min trötthet tar verkligen musten ur mig. förstår inte, jag har alltid varit trött men det är jättemycket värrre nu, vill sova hela tiden för jag är så trött. det är jättehemskt. fast de dålliga är att ja sover knappt på nätterna vare sig ja sover hemma eller inte, men på dagen kan ja sova hur lätt som helst, och ja e alltid lia trött, sak samma om ja sovit en timme eller tolv timmar. jättehemskt!

  

...

Av Josefine - 13 augusti 2010 08:00

  

Ovido - Quiz & Flashcards