josefineemma

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Josefine - 5 augusti 2010 18:01

nu ligger det till så att ja & nördarna + roosarna ska till ullared på måndag & ja ligger minus på penga sidan. har noll pengar & är skyldig folk pengar & det känns bull, rent ut sagt. hade pengar, lite pengar, men dom fick ja kasta på annat håll, helt jälva onödigt. känns förjävligt, så funderar starkt på att stanna hemma & vara depp hela nästa vecka? åhh helvetes jälva penga problem    ja som skulle spara dom pengarna, men nej, åhhhh. jag är sur, arg, ja! men det får jag vara. i need money. eller ett jobb. hrrm .. innan måndag så ja kan få pengar. men det kommer jag aldrig lyckas med. fan inte okej!

Av Josefine - 5 augusti 2010 16:28

fyfabian vad jag är trött, vill bara sova nu ännu mer än förr.    jag är jättetrött! iallfall så städade ja lite i mina lådor idag, och det blev jättefint & två saker åker iväg på loppis på lördag, jättebra det!


jag bestämde mig för att rida till kungshult skogen som ja kallar det idag igen & upptäcka lite nya vägar, vilket jag oxå gjorde, tog det ganska lungt för rebecca sak träna team chasing ikväll med honom, mycket skritt & massor av mys    hihi. hittade även bort ända till djurgården, var där & yra lite, sen tog vi en omväg hem för att mamma & johanna segade hos mormor.

tillbaka i stallet blev det fix, & även hade håkan hittat en cykel till mig, så nu kan ja cykla från bussen istället för att gå, mega lyxigt! hihi.


iallafall hemma nu & mega trött. ja göra lite mackor (jag lever på mackor) sen ska ja ligga i soffan och såsa hela dagen tills ja måste göra något vettigt! mamma åker till turkiet på torsdag så mobilen åker in på onsdag istället & så hopaps vi på att den lever tills dess!

  

Av Josefine - 5 augusti 2010 10:25

godmorgon, jag känner mig sådär övergiven på något konstit sätt. känns inte som om ja har något & i natt har ja drömt massa drömmar där ja varit omgiven av massor, kanske är det som fått mig att känna mig övergiven? vem vet.

iallfall så är jag trött & bäddar ner mig i soffan igen, ett tråkigt inlägg fick ni nu iallfall!

...

Av Josefine - 5 augusti 2010 08:00

  

Ovido - Quiz & Flashcards