josefineemma

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Josefine - 17 augusti 2010 15:21

ännu en gång bryter jag det löftet jag gav till er. förlåt.

lyckligtvis blir ni inte drabbade, bara jag.

 

veckan är omplanerad till tusen faktist. känns så vare sig man vill eller inte.

kommer nog inte orka göra så mycket, skola & så på fredag ju.


tårarna rinner så ja knappt ser vad ja skriver, hemskt. får väll hitta någon bok & drömma mig in i hästvärlden, för det är där ja är lyckligast nu. zanzibar 3 javisst, hästnörd på heltid.



Av Josefine - 17 augusti 2010 14:14

jag vet vad gör för fel, jag vet att jag är kass, ful, äcklig, trög & ja allt vad ni kallar mig, i know. så säg inget annat då. ni är så jälva fräcka som säger först en hemsk sak & sen någon timme senare säger ni exakta motsatten till vad ni sa. försök inte änns. det funkar inte. mig kan ni inte lura, för lite smart är jag.


bloder rinner, precis lika mycket som tårarna rinner. jag börjar bli så himla trött på att dölja allt, leva i en hemlighet. vilket jag faktist gör nu ... att inte kunna prata med någon om hur jag mår. det går inte att stänga allt inom sig, iallall inte för mig. men vem ska jag berätta det för? jag har ingen som förstår, som är i samma sits som mig.

ingen får veta hur jag mår i min närhet, tårarna rinner bara i min ensamhet. ingen får veta hur jag mår, ingen behöver veta. för då kan dom bara sänka mig ännu mer, med hårda ord. det är nästan så man ger upp & bara låter blodet flöda. jag ger upp ...

Av Josefine - 17 augusti 2010 10:56

godmorgon.

igår somnade jag någerlunda tidigt, vid tol ungefär, men jag är mega trött ändå. kollade på massa tråkiga program på mtv, och sen somnade jag. haha.

idag ville ja ut till stallet, för de skulle hoppa... men såklart kan jag inte det. pga två saker. fan inte okej! så får åka ut där i morgon istället om ja löser problemet med busskortet.


min stackars armn gör fortfarande ont, min mage gör jätteont & jag är sugen på oboy, men vi har ingen oboy hemma. jätteelakt.


sen kommer ja förlodligen få gå mega långt, & ja kommer få så ont i benen för dom gör lite ont nu, men inte så jättemycket & blöt kommer jag blir oxå. hrrm inte okej.


igår när jag skulle käka bullar på kvällen fick ja så satans ont i käken. har fortfarande ont & de känns som om den ska hoppa ur led eller gå sönder. kommer ja inte kunna äta mat mer? för det gör så satans ont? ja måste ju äta. åhh, så jobbigt. fårväll försöka sluta helt med tuggtugg. svårt men ja får väll för ja kan inte käka om min jälva käke håller på som den gör ...

...

Av Josefine - 17 augusti 2010 08:00

  

Ovido - Quiz & Flashcards