josefineemma

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Josefine - 25 augusti 2010 18:50

internet tillbaka, så i´m back!

iallfall skolan har gått bra dessa dagarna, fast igår efter skolan eller ja hela dagen blev ja sjuk ont i magen vet ni. blev värre på källen & hvar varit jobbigt ända tills idag, men igår var hemakt innan oså. blää

jobbigt inlägg. läs det inte. seriöst inlägg kommer när min data är startad.

Av Josefine - 25 augusti 2010 08:43

kass i magen, sjuk i magen, ont i magen.

jag mår iet bra men ändå är jag i skolan, tyvär vet ja inte om ja klarar hela dagen. får se. pratat med syv, bytar nog skol nästa vecka, härligt!

på söndag blir det team chasing på bosjökloster & vet ni? JAG SKA RIDA.

trro de kommer bli jättebra.


internet är dött hemma så dålig uppdatering. sitter iskolan & tycker synd om mig själva. hrrm ...

Ovido - Quiz & Flashcards