josefineemma

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Josefine - 14 augusti 2010 18:53

idag har jag inte gjort så mycket, kollat film & ridigt. red greven idag i åskan. haha. nej men det åskade en bit bort så jag kunde rida i lugn och ro. red lite i hagen, markarbete & han skötte sig bra faktist. han är så duktig lille greven.

depp är jag nu för ja inte har någon stallplats (förutom hos rebecca såklart) och det gör mig ganska ledsen. de känns verkligen som om ja kommer få välja mellan nårra saker sen när skolan börjar & hur fan ska ja kunnde välja lixom?  det går icke sa nicke!

i morgon är det teamchasing på ribban & jag följer med & stöttar RR! såklart fotar jag oxå en jälva massa, i med det stora minnet i kameran & ladda batterierna javisst!

nu måste jag snart springa till bussen, ska iväg. sova borta. & upp tidigt. känns bra va? haha, nej inte precis, är trött & måste vända tillbaka dygnen så jag klarar av skolan!


& ja juste, GRATTIS MY BELDJA SJÖBLOM!

mega mycket grattis till dig, hihi

min man blir hela sjutton år idag.

hoppas du får en toppendag!

typ tredje gången ja skriver det ;) men men .hihi


ojoj, nu blir det brådis, bussen går snart & ja måste hitta strumpor! adios amigos!

ska bli bättre på att blogga, ja lover er det!

...

Av Josefine - 14 augusti 2010 08:00

  

Ovido - Quiz & Flashcards