josefineemma

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Josefine - 10 augusti 2010 21:48

ville bara säga att ridningen gick bra idag, batman dampa lite somvanligt, men han är ändå underbarast! hrrm .. red typ ner mot gamla bo och sen in mot någonstans och sen vidare hemmåt. skorna satt kvar, men det var precis, ena bakskon var typ helt av fast den vart på. haha. efter det väntade ja på hovis, putsade saker vettu. bra tidsfördriv. 

batman fick skor runt om och han är så söt. haha. ja öhm, kanske har ja stallplats oxå, ska ringa i veckan om pappa och jag är hemma samtidigt någondag. 

smart var ja osså, glömde busskortet hemma så vart strandad i eslöv ett tag, men pappa ryckte ut & räddade mig så ja kom hem. 

har ny telefon nu oxå, men bara tillfälligt, javisst! 

  

Av Josefine - 10 augusti 2010 10:31

godmorgon. denna morgen började med matte för min del, inte okej det. kom iallfall fram till att vi behöver vara i viarp sex halv sju i morgon tror jag. är säkert helt ute & cyklar, men skit i det haha.


illafall, idag blir det batman, ska testa lite nya saker & sen rida såklart. sen ikväll blir det kevin. trött är jag så något avancerat gör vi nog inte. höhö.

ja roligare än så var jag inte, mer än att mitt hår ser ut som fan, jävla knullrufs eller något. undra hur fan ja lyckats med att få mitt hår såhär, brukar ju inte bli rufigt alls förutom om ja lägger mig med blött hår. dagens fundering det javisst!

...

Av Josefine - 10 augusti 2010 08:00

  

Ovido - Quiz & Flashcards