josefineemma

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Josefine - 15 augusti 2010 20:27

rebecca, evelina & marie.

lägg märke till att rebecca har problem med sina tyglar ;) haha.

åhh ni var så duktiga!! :D

.

Av Josefine - 15 augusti 2010 19:02

snart, snart är allt över, allt blir bra igen,

klart, jag kommer sakna er, men jag har inget val

Av Josefine - 15 augusti 2010 17:42

man kan ju lätt säga att dagens ritt av rebecca, marie & evelina var helt insane.

rebeccas tyglar var hala (batmans svett var skyldig) så hon kunde inte hålla i dom. (dessutom åkte rebecca av på framridningen, dumt gjort av henne :P  ) marie tappade en stigbygel & evelina hon fixade nog allt bra faktist :)

lätt var det den fartfyldase ritten, helt galet. men ja tyckte alla tre fixade det superbra! ni vart duktiga.

det blev tvåa men om de inte fått 10 sek tillläg hade det lätt vunnit med hääääästlängder!

vann gjorde annahs lag, minns inte vad de heter. men duktiga va dom, inga tilläg på tiden eller något! grattis!


nu är jag hemma, sur som fan, ont i armen, magen, huvudet, knääet, höften/ryggen. bra där . invlaid till tusen javisst!

nu måste ja stressa ännu mer, vilket jag alltid gör. & kasta mig in i duschen. åhhh ja hatar stress.!


på torsdag tar ja en sån josefine dag, kommer bara ligga & lata mig hela jälva dagen så ja pallar med skolan & är utvilad för de är jag fan icke nu! jälva hemskt!

...

Av Josefine - 15 augusti 2010 08:00

  

Ovido - Quiz & Flashcards