josefineemma

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Josefine - 1 januari 2011 22:22

jag är hem kommen från en tur ute i byn med my, vi har planerat lite småsaker och även pratat om allt möjligt. jag ska snart gå och snussa själv för en gång skull, känns sjukt, men jag får kidnappa en sån här söt kissemisse eller så får hugo göra mig sällskap. i morgon blir det väla & hööks med mamma, pappa & my. ska se om jag hittar några fina kläder till mig eller om jag hittar nått snyggt till batman och mig, vi får la se. en luva till det snygga schabraket jag fick av rebecca hade varit super. även ska jag lämna tillbaka lite saker jag fick i julkapp, då det är så mycket inte josefine. får se om jag lyckas köpa nått i morgon eller om jag behålla alla mina pengar. hehe

  

Av Josefine - 1 januari 2011 18:10

... kommer bli mycket hemskare än tvåtusen tio. jag önskar bara at inget i mitt liv hänt, att ja var tolv och allting var bra.


nyår var väll helt okej, men som sakt, jag hatar julen, nyår, påsk, födelsedagar osv. är nyss hemkommen och kunde fått lax, men istället satt jag mig vid datan och började gråta, så ingen lax till josefine & ingen mat till josefine. får äta en annan dag. lia bra det. orkar faktsit inte bry  mig längre för det jag bryr mig mest om i mitt liv finns inte mer i mitt liv... så varför ska jag bry mig om mig själva då? känns bara patetiskt. jag hatar nyår. dessutom i morgon när det är ett år sedan morfar dog, kommer jag inte få den kramen jag önskar jag fick förra året. den får jag inte i morgon, jag får inget mer. nothing.

Av Josefine - 1 januari 2011 17:59

jag sitter nu här och tårarna bara rinner, jag vet inte var jag ska ta vägen för jag vill bara bort. just nu har jag ingen, jag menar verkligen ingen. inga kompisar och ingen dumbo. jag vet inte vad jag ska göra längre, nu gjorde inte änns jag något fel men ändå var allt mitt fel. jag orkar inte längre & det är tack vare er. hejdå så jälva mycket...

Ovido - Quiz & Flashcards