josefineemma

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Josefine - 20 januari 2011 20:52

  idag har jag varit ute och ridigt, han blev så glad nu när han får bli riden var dag eller iallafall vara ute och gå lite. idag begav jag mig ut på en lång runda med lite trav och massa skritt. red som ni ser en låång runda. tog mig bort till mitt gamla stall i värmö och det kändes konstigt att sitta på en stor häst på de vägarna. men det var riktigt mysig i solen, dock lite kallt men det stod jag ut med. han skötte sig fint utan damp trots att han fick trava. stark var han och ahn ville mer än gärna galoppera men det var hårt på grusvägarna så jag bestämde mig för att bara trava lite och skritta en massa. batman uppskattade det och skrittade på som aldrig förr. (bra miljöträning att rida inne i byar med bussar, hundar, bilar folk som gör ljud osv.)


sen har jag inte gjort så mycket mer idag, johanna och jag käkade donkan, tog in batman och jag gick ut med issa ett tag i byn. mycket trevligt!


jag måste bara påpeka att rebecca & marie är så himla underbara, stöttar mig aldrig, ni är helt enklet bäst!. jo även min mamma och pappa som stöttar mig nu är ganska bra. jag har världens bästa vänner och det finns inga bättre än er & fast jag ogillar mina föräldrar har jag fått bättre kontakt med dom pga visssa saker och de finns där för mig. det går bara att gilla läget. jag har världens bästa vänner och det finns inga som är bättre än er. och ni vet vilka ni är!

Av Josefine - 20 januari 2011 13:01

godmorgon på er. en josefine försov sig idag så ingen skola. ganska logiskt.

jag har sovit riktigt gott i natt, faktist.


om jag orkar ska jag strax försöka ta mig bort till batman och rida lite, sen ska jag nog ut i byn och träffa lite folk. mycket trevligt!

Ovido - Quiz & Flashcards