josefineemma

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Josefine - 4 januari 2011 17:46

idag har jag  varit på äventyr med mamma, tog oss ner till ikea i  malmö och handlade lite saker till mitt rum, sen begav vi oss till burlöv och där köpte jag lite småsaker, vidare till nova och handlade lite till höhö, sen begav vi oss till centan och där handlade jag lite till. sist åkte vi till lenas där allt var slut så jag fick åka hem utan hästsaker dag, känns tråkigt. men men, i morgon ska jag börja med mitt rum då jag inte orkar idag för mitt huvud dödar mig och min hals är inte att leka med!


jag mår inte så bra för tillfället, en fet jälva förkylning, huevärk och halsont. kan nog inte bli mycket sämre, så nu ska jag knarka ipren och göra lite mat så kasnke jag mår lite bättre om ett tag. ska ju vandra ut med issa & några till så jag måste vara pigg och till helgen ska jag vara frisk!


sitter nu och glor på zorro och stallet är helt fixat, angelica tar in pollarna idag så det är riktigt skönt! ne men lite mat ska jag se till att få i mig nu, yep yep!

Av Josefine - 4 januari 2011 00:16

 


ge mig sommar nu,

sol, bad, galenskaper & massa skratt

jag längtar redan efter sena sommarkvällar

bara ge mig sommar nu och låt det förbli underbart

Av Josefine - 4 januari 2011 00:10

jag har aldrig mått bättre, ville bara säga det!


jag håller på att byta ut hela min garderob till nya kläder. alla mina tjocketröjor, stora t-shirts, mjukiskläder & ridkläder ska bort från min garderob och ligga någon annan stans så jag får plats med lite mer vardagskläder då jag inte har så mycket sånna kläder. dags att lägga en del av mina pengar på kläder istället för på godis, chips och mat.


har ju redan börjat lite men jag behöver mer kläder för att fylla ut hela min garderob, då den är ganska stor, just nu är den full, med massa skit. haha. så ska se till att få rätt på den lite och sen ska alla mina kläder ligga där istället för på golvet och sängen. & ja jag ska försöka börja sova i min säng igen, så jag slipper ligga och sova i soffan (fast jag älskar det är det inte bra för mig) så det är mycket som ska fixas men det tar jag tag i nu på lovet, ser till att det blir fixat så jag är fit for fight till skolan den 10:e. yeah, allt känns så jävla bra nu jag menar det verkligen.

Ovido - Quiz & Flashcards