josefineemma

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Josefine - 22 januari 2011 03:04

sitter nu i en lägenhet i helsingborg med världens mysigaste människor. haft en super kväll och det är nu alla kommer igång, fucking klockan tre på natten, det går bara att älska. my och jag ska dansa galet med haslam och bredvid mig ligger två turturduver och pussar sönder varan, varför har intjag hittat någon? jaja, det klarar jag mig utan.


i morgon upp vid sju och ta tåget hem med my och marcus. sen blir det hämta hö och rida, sen är vi på det igen? åhhyes, att man älskar livet när man kan festa i glasögon med folket. nu fick ni ett random nattligt sms. och nu dampar mina ögon så dags för dans! fett ös medvetlös? jadå. höhö.


dessutom blir det peace and love & siesta till sommaren. love love love!!



SLYYYYYYYYYYYYYNA

Ovido - Quiz & Flashcards