josefineemma

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Josefine - 3 januari 2011 23:54

nu är jag hemma igen, var ute med issa, simon, victor, totte & tobbe ett tag innan. känns så skönt att veta att man har någon alltid, asmundtorparna är för bra. som jag sa på nyår, jag gör allt för mina asmundtorpare, vare sig jag känner dom eller inte. det är ändå mina asmundtorpare och man ställer upp! lite så random snack men vafan, haha.


det snöar ute nu och min mage har fått lite lax i sig, super gott. sitter nu vid teven med lite musik och mår allmänt bra, fast musiken är depp har jag ett leende på läpparna som inte vill försvinna. det känns så underbart bra faktist! i love it!


i morgon har jag planer igen, ska ta ut hästarna vid lunch och sen beger jag och mamma oss till lenas, fixar förmodligen nya ridbyxor till mig, sen vidare mot ikea och tittar på saker till min garderob och lite lampor, även en tur in om centan blir det nog, har ju present kort på gina och jag behöver svarta tunna stumpbyxor då mina pajade på nyår, höhö, galet, som det kan gå! nya sånna behöver jag yep yep. så i morgon fixar vi det så är jag fit for fight till helgen, nya kläder och nytt hår, för vet ni? löshåret jag och rebecca beställde innan lovet kom idag, helt random, så  nu har jag nytt löshår och det känns så jäva bra! lixom nya kläder, nytt hår plus lite smink så är gamla jöns tillbaka & det gillas i massor.

Av Josefine - 3 januari 2011 19:29

idag har jag inte gjort allas mycket, vaknade med världens huvudvärk, så lite ipren blev det för min del och sen låg och och halvsov till fyra tiden. begav mig till batman runt fem/sex och mockade och pysslade om batman lite. sen har jag inte gjort mycket mer. är sugen på att hitta på något men min kropp säger tvärt emot, jag är trött. haha


jag vet inte vad jag ska skriva, haha, jag mår aningen bra. trots allt, man känner sig lite nere, men jag mår super bra, känns inte som innan. jag mår bra, hehe.  jaja, men nu ska jag komma på tv och se till att inte börja gråta pga att filmen på tv:n. hihi. men nej det gör jag inte. 


bio hade varit najs ilväll, eller typ fest, men jag får ta det en annan dag. yey

Ovido - Quiz & Flashcards