josefineemma

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Josefine - 13 januari 2011 20:50

johanna har bokat tv:n hela kvällen och det gäller soffan med. så nu måste jag lägga mig i min säng utan att ha x-boxet och tv på rummet. det är ganska b. fick just vet att tv:n faktist var på mitt rum. så ska se om jag lyckas koppla in dom. teknisk är jag ibland så jag lyckas det vet jag.


hugo gör mig sällskap i natt då jag är sällskapssjuk och vill ha någon att pussa på när jag ska sova och vakna. jaja, i morgon ska jag upp tidigt och jag laddar med ipren redan nu då jag har fått ont i huvuder. inte alls okej!


nu kör vi på GTA san andreas!

Av Josefine - 13 januari 2011 20:03

 

Av Josefine - 13 januari 2011 19:44

Let it go, let it roll right off your shoulder
Don't you know the hardest part is over?
Let it in, let your clarity define you
In the end we will only just remember how it feels


Our lives are made in these small hours
These little wonders, these twists and turns of fate
Time falls away but these small hours
These small hours still remain


Let it slide, let your troubles fall behind you
Let it shine until you feel it all around you
And I don't mind if it'?s me you need to turn to
We'll get by, it's the heart that really matters in the end


Our lives are made in these small hours
These little wonders, these twists and turns of fate
Time falls away but these small hours
These small hours still remain

Av Josefine - 13 januari 2011 18:10

tjenis.

nu är jag hemma efter dagens aktiviteter som inte varit så många. hehe. har bara suttit i k's nya lägenhet och tittat till mina hästar och lärt mig ett och annat om spelet, även har jag pluggat lite. jag är så super duktig!

vid halv fem begav jag och k oss till hans mormor och morfar och käkade. sen åkte jag hem, direkt till battis och pussade lite på honom, mockade osv.


i morgon har jag tagit på mig värsta uppdraget, jag ska fixa stallet innan skolan i morgon, hur många tror jag kommer orka? jag vet att jag inte orkar iallafall, men min dag blir så mycket lättare om jag gör det, nu och fredagarn/måndagar hädanefter tills jag får en medryttare. ska försöka ringa några nu i helgen om det har töat så jag kan börja rida. och det hoppas jag på, skritta lite hade fan inte varit fel, i miss it to much.

Av Josefine - 13 januari 2011 13:23

igår somnade jag vid ett kan jag tro, efter lite prison break. 

i natt vakande jag av att jag inte kunde andas genom näsan, helt igentäppt var det. jag fick tag på mitt näspray och försökte få min näsa att bli bättre, men det blev den inte så där låg jag utan att få luft, sen lyckades jag somna och jag låg inte stilla vände och vred mig så jag vände täcket. hur lyckas jag? 


vaknade runt åtta iallfall och jag åkte in till k´s gammelmormor och käkade frukost, sen begav jag mig till doktorn och fixade det. nu sitter jag i deras nya lägenhet och väntar på bättre tider, nej men jag är wow sugen. men jag får spela sen hoppas jag. hihi. 


idag blir det bara mockning till batman och det är väll helt okej, jo fixning av såret och fodring blir det självklart. men det ser jag som en självklarhet nu och ni förstår nog att jag gör det i massor. 

Ovido - Quiz & Flashcards