josefineemma

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Josefine - 10 januari 2011 18:48

www.BATMANN.bloggplatsen.se

jag har gjort en ny hästig blogg för mina hästvänner. hoppas ni börjar läsa den oxå men även stannar kvar här!


idag har jag varit på möte på skolan om hur det ska bli, jag är ganska nöjd med hur det blev och jag ser fram emot skolan på onsdag faktist. praktiken börjar inte förrän om 4 veckor och jag är med från början att välja praktikplats och det gillas starkt. så har någon nere i centrum som jag ska ringa i morgon och försöka få gå på sån intervju och sen hoppas jag på att det blir min nya praktikplats faktist.


dessutom har min mobil slutat att fungera, den vill inte ladda sig mer och det är inte okej, så den åker väll in i veckan kan jag tro. så jälva jobbigt att den aldrig kan hålla och det menar jag, jälva cp skit telefon!

Av Josefine - 10 januari 2011 03:08

jag är fortfarande sjuk, mår inte helt prima i halsen och i mitt stackars huvud som tar kol på mig! har cp ont i halsen var kväll & även huvudet men under dagen typ släpper det, vad fan är problemet? hrrm.. blir smått lack på sånt faktist. 


iallafall nu ska jag övertala dumbo till att titta lite prison break med mig, då jag är sjuk. höhö. kan ju funka? men iallafall god natt på er & ni som börjar skolan i morgon (måndag) ha så skoj, vissa börjar ju inte förräns på tisdag, yeah!

Ovido - Quiz & Flashcards