josefineemma

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Josefine - 11 januari 2011 19:58

i morgon är det skola för min del som gäller, även ska jag ringa till några praktikplatser och se om de orkar stå ut med lille josefine. vilket de inte kommer göra. men ja, de får stå ut. börjar nio och går tills jag vet inte när faktist, men det lär vi ju märka.


efter skolan åker jag nog hem och fixar batman, sen beger jag mig nog till k och stannar där tills torsdag. jag tycker det låter som en super bra ide, gör inte ni?`

sen till helgen kan jag förhoppnignsvis börja rida batman och det ser jag fram emot, vill bara att snön/isen ska försvinna så jag kan komma igång!


  

Av Josefine - 11 januari 2011 19:51

tjenisxen. i natt har jag bara spelat wow, jag gick upp till lvl 29 och jag känner mig lite stolt, kan tyvärr inte spela förrän i morgon men då jälvar ska det blir andra bullar. satt uppe till tre/fyra och spelade sedan somnade man bredvid älsklings k efter lite prison break, me like. nej men nog med wow & så, jag gillar det starkt iallfall!


vaknade runt två idag och då åkte man till några möbelaffärer med k & hans mamma sen in till stan där pappa hämtade mig. vi körde direkt och handlade foder till b. väldigt mycket handlade vi idag men ändå fattas vi både strö & hö, känns kasst detta, men det fixar vi i veckan!

nu är jag hemma och räknar lite på om det blir billigare med spån/torv och tekniskt sett blir det enklare då de har hemleverans och leverar till stallet utan problem, det är lixom helt okej enligt min mening! men ska se vad cheferna har att säga om det och hur mycket mer pengar det blir som ska kastas bort. hihi. eller läggas på mig & b. vi är ganska dyra att ha i drift, men vafan? batman är min lille älskling & mia föräldrar måste stå ut med mig, så de har ingen talan, hihi.


Ovido - Quiz & Flashcards