josefineemma

Alla inlägg den 23 januari 2011

...

Av Josefine - 23 januari 2011 22:46

jag finns inte på facebook, msn, datan mer. hejdå.

Av Josefine - 23 januari 2011 21:21

jag är så kass på att blogga, förlåt!! men händer det något i mitt liv orkar jag inte bry mig om bloggen när jag har så mycket annat att bry mig om.


fredag, blev lite party party, dock blev det inte som jag trodde men skoj hade jag. lite åkning i hissen, spring på vinden och i källaren. underhållning på hög nivå när man är övertrött och har lite sprit i kroppen.

lördag, började inte bra efter noll timmars sömn, lite frukost och tv blev det sen stallet och fixa hö till batman, sen skrittade jag till ica och mötte my för jag hade hennes mobil och tvärt om. sen öhm på kvällen var jag hos kevin, alltid lika mysigt!

söndag, vaknade jag hos kevin, var dfär hela dagen,super mysigt och massa wow spelande. löööv! åkte hem vid åtta åp kvällen, drog till batman och matade den busen, han fick vila idag då jag har ont i mitt ben efter halkningen jag gjorde i fredags. aje! och dessutom skrittade jag honom igår, så han kan vila idag och så är an fit for fight i morgon!


jag halkade ju i fredags, sprang, med förstora skor och så var det super halt, jag bara buff, så ligger jag på marken och skrattar. ont gjorde det och röd är jag, blåmärke. aje, de gö ont. höhö. men men, skola i morgon & bara för att karin är så snäll ska jag vara med på idrotten fast jag har ont i höften. dessutom är vi ledga på tisdag och helene ska komma och provrida på onsdag, löv löv löv, jag är kär i henne och det får batman oxå bli tycker jag!

Ovido - Quiz & Flashcards