josefineemma

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Josefine - 21 januari 2011 13:46

precis haft svenska, skrev en uppsats om hjältar och jag misslyckades då jag alltid har en konstig uppfattning om allt. men skit samma, du, du & du är mina hjältar, jo ni vet vilka ni är!


jag var med på idrotten innan med, utan kläder. hrrm .. fick spela lite paint boll. vi var lite bäst, klassa ut de kassa laget. hehe. elak jag är. men nu har jag ont i mina ben för jag ansträngt mig, men vem bryr sig? ska ändå dansa som en galning ikväll och även lite ridning blir det i eftermiddag, om jag inte longerar, men då rider jag ju ner till ängen, så lite ridning blir det, tio päng till mig. men nu ska jag itne sitta här, för jag ska ut och hitta på bus med oliver. höhö. bye bye

Av Josefine - 21 januari 2011 09:32

matte, inte precis skoj, sen beger jag mig ner till staden & efter det idrott, som jag inte ska vara med på. känns super bra detta!

Av Josefine - 21 januari 2011 08:40

godmorgon. nu sitter jag i skolan och har personlig försäljning, super tråkigt. jag lyckades att ta mig upp idag utan problem, men sen skulle jag helt plötsligt ta ut hästarna och då blev det stressigt, så pappa offrade sig och körde till stallet och plockade ut hästarna, tack!!


jag har inte sovit helt toppen i natt, ont i hela kroppen, kan det vara lite träningsvärk? ja förmodligen. jag har svårt för att sitta still, men ja gör mitt bästa. idag ska jag rida batman och sen får jag se om det blir hbg eller om jag stannar i byn. vi får la se!


 

Ovido - Quiz & Flashcards