josefineemma

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Josefine - 14 januari 2011 10:14

många lektioner har blivit inställda idag, så nu sitter jag på andra våningen vid några skåp med issa, nikki och matilda och lyssnar på musik. har jätteont i rumpan och vissa delar typ somnar. fan inte okej. har inte nästa lektion förrän vid tio i ett och jag funderar på att inte stanna kvar då det är en evighet. men jag får la se, måste prata med vissa lärare och så.


ikväll blir det iallafall umgås med k, och det längtar jag till, skolan är så jälva tråkig. men trots att ajg gick upp tidigt i morse pallrade jag mig till skolan och har varit på några lektioner. jag är så duktig och jag känner mig faktist duktig!

Av Josefine - 14 januari 2011 09:21

idag vaknade jag runt halv sex tiden, för tidigt englit min mening. begav mig till stallet och tog ut hästarna och gav de mat. fixade klart hela stallet och jag känner mig så duktig. efter det åkte jag massa bil och jag var så trött.


sitter nu i skolan och väntar på matte,lyssnar på bandit rock och saknar k. yepp yepp



jag har en sån jobbig känsla i magen, känns inte alls bra. helt orolig är jag, men jag bör inte vara orolig, fast jag är det. så jälva hemskt, bara få känslan att försvinna...

Ovido - Quiz & Flashcards