josefineemma

Alla inlägg den 19 januari 2011

-.-

Av Josefine - 19 januari 2011 22:38

din falska äckliga slyna

Av Josefine - 19 januari 2011 22:14

jag har varit dålig på att uppdatera, men det SKA bli bättring på det nu.


idag har jag iallafall ridigt batman, han skötte sig bra och gick riktigt fint trots dampet han hade. men han är så söt och han är mannen i mitt liv, men det visste ni redan.


nu sitter jag här och gör inte ett piss, jo glor på en random film men det får duga. (det är iallafall inte jag som mår dåligt) planer för fredagen finns redan, det är så skönt när planerna kommer till mig utan att jag behöver anstränga mig. wonderful!

jag orkar inte skriva mer för jag behöver fortfarande gå på toa, jag är liksom kissig! men vafan, vem bryr sig?


i morgon är det skola som gäller, börjar vid tio, sen blir det batman kan jag tro, ska nog börja trava lite lungt i morgon om allt blir som planerat eller så skrittar jag lite i morgon mer och börjar trava och galoppa till helgen, vi får se helt enkelt!


snart börjar team chasing träningarna & vem längtar? JO JAG!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards