josefineemma

Alla inlägg under augusti 2010

:)

Av Josefine - 4 augusti 2010 08:00

  

Av Josefine - 3 augusti 2010 18:15

just gonna stand there, and watch me burn
but that's alright,

because i like the way it hurts
just gonna stand there and hear me cry
but that's alright
because i love the way you lie
i love the way you lie

Av Josefine - 3 augusti 2010 16:56

underbart, nu har jag fått hem mina hööks saker, benskydd, schabrack & stövelstrumpor. riktigt härligt    så i morgon åker dom med ut till batman så testar vi dom på honom, med hans nya träns & förbygel.


nu väntar ja på food, mamma gör mackaroner & köttbullar, sen åker jag iväg med bussen vid sex. toppen!

(:

Av Josefine - 3 augusti 2010 14:45

  

Av Josefine - 3 augusti 2010 13:59

det gick jävlar i det fort att köra till batman via djurgården idag, hihi    vi köpte iallafall fyra säckar & på köpet fick vi en äcklig svart spindel, blää!   

batman har blivit ännu ljusare nu såg jag lite snabbt, mega sött. det är så fint när han blir så ljus, min lille kamelont.


nu väntar ja på att klockan ska bli fyra, så jag kan få mina hästsaker som ligger borta i kiosken, tycker det är segt att man inte får hämta förräns fyra. hrrm elakt!   


  


sen har jag pratat mycket med mamma om stallplats, vi kör på att sätta ut en annons & sen letar ja mopped. kasnke om vi hittar någon billig & bra så kasnke vi köper så jag kan köra enbart till & från stallet var dag, så är man inte så beroende av att där går bussar eller att de är bra bussförbindelser    mega bra. så vet du någon som säljer en trettio moped (sån man inte behöver ha moppekort till) så hör av er!  


Av Josefine - 3 augusti 2010 12:12

godmorgon alla läsare   

nu har jag äntligen vaknat efter en jobbig natt, haft lite svårt för att sova men soffan gjorde susen, älskar min lilla soffa.


nu stressar mamma sönder för ja tvingade henne att köra mig så jag skulle hinna ut innan jag var tvungen att vara någonannanstans. så vi kör en tur in om djurgården och köper lite mat till batman. en bra ursäkt till varför ja behöver bli körd, hihi.   


iallafall så sitter ja nu med min gamla volvo tröja, jättemysig & jättefin, självklart har jag leröy kepan på oxå, hehe. vet ni, både kepan & tröjan har varit morfars, så dom luktar morfar. jag saknar morfar. det var igår åtta månader sedan :( jättehemskt.  

Av Josefine - 3 augusti 2010 01:44

midnattspromenader ska vara mysigt, men idag gjorde det bara ont i överallt. tårarna ran & min moffe är saknad till tusen. inte alls okej. 

är hos anna nu iallafall, väntar på att mammi ska hämta mig, vill hem & sova för jag mår inte alls bra, vill kräkas eller något. dessutom för min mage ont. ja skulle behöva besöka annas granne egentligen, men för jag är för lat hoppas ja på det bästa. 

när ja kommer hem blir det lite vassor & sen ska ja nanna kudden. i morgon mår jag förhoppningsvis bättre.

Av Josefine - 2 augusti 2010 17:55

förlåt för mitt dåliga humör nu de senaste dagarna, men mår man dåligt är det svårt att vara positiv på något sätt.

iallafall så sitter jag och lyssnar på mina älsklingslåtar och försöker få bort värken i magen som inte ska vara där. inget funkar, ipren, bravo kakor, toast, kräm & snart ska ja få käka lite öhm lövbiff och jag hoppas att de kan få min mage på andra tankar (jag ääääälskar lövbiff!  ).

mina häst saker från hööks har fortfarande inte kommit och det gör mig lite putt, ville ju ha dom nu så fort som möjligt faktist.

på lördag ska ja flytta till mormor, häftigt va?   


iallfall, denna veckan ser ganska lat ut? tror jag inte så mycket inplanerat faktist.

måndag: må dåligt & sova.

tisdag: batman

onsdag: batman

torsdag: batman

fredag: batman

lördag: flytta till mormor!

söndag: batman

kan ju såklart komma in både my & kevin även andra. ska försöka åka in till anna & lämna tillbaka nårra kläder. men vet inte hur det ser ut med allt sånt så kör på batman hela veckan, ska ju tävla nästa vecka, 100 cm & 110 cm. nervöst, men det komemr säkert gå super bra   


idag är det även rebeccas födelsedag, så ett stort grattis till henne som blir tjugofyra år. grattis grattis grattis    hoppas du haft en bra dag!


gammal bild, men den är lia snygg för det!  

okej, nu menar jag inte flytta flytta, utan bara hjälpa mormor att flytta, där blev ni lite rädda va?   hihi, men men aldrig att ja skulle flytta till furulund, hrrm .. inget ställe för mig det. de var bara mammi som sa så innan när hon undra om ja ville hjälpa till att flytta till mormor & klart vill jag det. man vet ju inte om man kan få massa små överraskningar. hihi.

Ovido - Quiz & Flashcards