josefineemma

Alla inlägg under augusti 2010

Av Josefine - 25 augusti 2010 08:43

kass i magen, sjuk i magen, ont i magen.

jag mår iet bra men ändå är jag i skolan, tyvär vet ja inte om ja klarar hela dagen. får se. pratat med syv, bytar nog skol nästa vecka, härligt!

på söndag blir det team chasing på bosjökloster & vet ni? JAG SKA RIDA.

trro de kommer bli jättebra.


internet är dött hemma så dålig uppdatering. sitter iskolan & tycker synd om mig själva. hrrm ...

Av Josefine - 24 augusti 2010 11:51

jag har inget internet, eller telefon. allt la av igår. så dlig uppdatering tills vi får det att fungera, hoppas ni överlever

team chasing på söndag, fotograf eller ryttare för första gången, spännande!

Av Josefine - 23 augusti 2010 07:14

nu bär det strax av till skolan, är redan skoltrött & i dag ska vi bara glo film & skriva någon sktivuppgift. får se till att klara mig genom dagen med att tänka positivt, javisst!

Av Josefine - 22 augusti 2010 20:52

i remember months ago
someone told me i should take
caution when it comes to love
i did, i did
and you were strong and i was not
my illusion, my mistake
i was careless, i forgot, i did
and now when all is done
there is nothing to say
you have gone and so effortlessly
you have won, you can go ahead tell them
tell them all i know now
shout it from the roof tops
write it on the sky line
all we had is gone now
tell them i was happy
and my heart is broken
all my scars are open
tell them what i hoped would be, impossible


falling out of love is hard
falling for betrayal is worst
broken trust and broken hearts, i know,
thinking all you need is there
building faith on love is worst
empty promises will wear, i know
and now when all is gone
there is nothing to say
and if you're done with embarrassing me
on your own you can go ahead tell them

Av Josefine - 22 augusti 2010 20:15

tell them all you now

tell them i was happy

impossible


veckan är redan jättemycket ändrad, sa ju det, den kommer ändra sig.

mamma & pappa sitter & försöker luska ut en massa om priset till stallet. det verkar inte gå så bra, så förmodligen får han stå hos rebecca hela året. bra men dåligt på samma gång.

jag har byttat bakrundsbild på mobilen & det känns random, annorlunda. precis som när man prövar en ny stil, för man inte vet var man platsar. just nu känner jag att jag inte platsar någonstans, jag är liksom inte där jag borde vara. förvirrad & felplacerad är jag. ingenting kommer funka nu, skolan, hur gör jag med batman? hur gör jag med allt? ja kommer inte kunna praktisera, ja kommer få gå en annan linje. ännu en gång kommer ja sabba mitt år ..

eller nej, det ska ja fan inte göra, ja ska leva mitt liv, göra vad ja vill, inte vara rädd för saker & ting. jag ska klara skolan nu, hur depp jag än är. & vad ja kommer få offra. skolan först, sen batman & sen resten. så är det.

Av Josefine - 22 augusti 2010 19:15

sant. har jag ingen dröm att leva för, är livet meningslöst. då kan jag lia bra dö, allvarligt. finns där inget att se fram emot, inget att leva för, verkligen ingenting. jag lever för min dröm, min barnsliga dröm, som verkligen är min största dröm, högsta önska. jag tänker inte avslöja den. för den är hemlig.

 

jag tror detta kan bli bra, ska bara övertala pappi till att ja kan leva fattigt, mega fattigt i resten av mitt liv, jag kan. jag behöver ingenting. behöver inte göra någonting. bara jag är lycklig, det är huvudsaken & jag har min battis. jag kan iallfall säga då att jag är lycklig. för det är jag med min battis. åhh han är så underbar, min battis. känns så bra att kunna kalla han för min, fast han inte är min, han är bara min till hälften. men han är som min egen lille battis. så underbar. detta kommer bli mega bra, förhoppningsvis. jättebra!

Av Josefine - 22 augusti 2010 14:56

nu är jag hemma igen, stallet var SJUKT FINT, var tvungen att säga det bara. fina hagar, fina boxar & ridbanan, mums. så bra.

nu har ja, mammi & pappi lite småmöte om hur vi gör med batman. ska kolla ett sista ikväll ju, hoppas på att de blir bäst. för det är nära & bra.

tyvärr blir det ingen batman idag för vi ska kolla stallet, prio ett är stall nu.  måste ha stall till min älskade älg, hihi.


tänkte även dra igenom hur min vecka ser ut lite snabbt nu.

måndag: skola, stallet, myy

tisdag: skola, stallet

onsdag: skola, malmö

torsdag: skola, stallet.

fredag: stallet,

lördag: stallet,

söndag: nothing, typ slappa?

lite så ser det ut nu, kan såklart bli ändrat när allt kommer närmre. vet inte riktigt hur vi går i skolan torsdag & fredag, så dom är jag mest osäker på hur dom ser ut. men vi får se & det blir väll toppen.

sen vet jag inte heller om batman ska flytta till helgen eller om vi tar det nästa helg, jag vet faktist inte, men det lär vi se nrä det närmar sig det oxå!

Ovido - Quiz & Flashcards