josefineemma

Alla inlägg under oktober 2010

Av Josefine - 2 oktober 2010 16:12

helt random, jag tror jag trivs på olympia, klassen är härlig och mina eller ja två av mina lärare är helt perfekta! tror faktsit ja kommer stanna där i typ tre år, haha. fast ja trivs inte så bra på praktiken och man saknar skolan när man är på praktik. jag gillar skolan, nu. halvt. två dagar i veckan. yep yep

Av Josefine - 2 oktober 2010 16:06

random bild, väntar på gästerna som förövrigt är tre minuter försenade, vad tycks om det? haha, nej men fint folk kommer allitd försent. några släktingar ska komma hit, ingen anning om vem dom är förutom att ja träffat dom två gånger, en gång hos dom och en midsommar här hemma. känns kul att få träffa dom igen faktist för ja minns att vi hade jävlar i det skoj den midsommaren när vi vart små. haha. ikväll blir det hem till kevin igen, fast innan de ska battis få sin kvällsmat. mums! 

Av Josefine - 1 oktober 2010 09:14

godmorgon, morgonen började inte bra för mig.

har fått mat i magen nu, ska göra liet svenska sen har ja idrott i eftermiddag, underbart javisst! & ikväll ska man träffa kevin, ännu mer underbart? javisst.

hrrm .. jag ogillar skolan, men det får duga för mig.

Ovido - Quiz & Flashcards