josefineemma

Alla inlägg under oktober 2010

Av Josefine - 9 oktober 2010 14:26

min jacka pajade igår, sen som jag köpte i onsdags, som var helt oanvänd.  så åkte och bytade den idag, fick en ny. hoppas på att denna håller bättre!

kom hem vid halv ett typ, blev mat och sen en snabbis till centan och byta min jacka då.

battis står i hagen utan täcke nu och luftar sig lite, tror han uppskattar det. han har blivit så mörk, det är en helt annan hästapolle, så fin!

ska snart göra mat, eller jag vet inte, kanske vänta så ja får kebabsallad annars gör ja kroketer, who knows. jag får se.

ikväll blir det kevin igen iallafall, skönt att då komma hemmifrån. väldigt skönt!


jag hatar min nya mobil, den kan inget, den är cp och den gör itne som jag vill. nog första gången jag är riktigt missnöjd eller änns lite missnöjd med min mobil, fyihelvete vad jag hatar den.!

Av Josefine - 8 oktober 2010 08:58

nya skor införskaffade, ny jacka införskaffad.

nu fattas halsduk, vantar och mössa, får ta det en annan dag när jag har pengar på riktigt!


skolan idag, sen battis & ikväll kevin'?


på söndag får vi en ny polle i stallet, ett engelskt fullblod, helt random. ska bli skojsigt, och battis får en ny kompis! hihi.


har personlig försäljning nu och sen matte, svenska, lunch,idrott och engelska!

Av Josefine - 6 oktober 2010 23:05

     


jag diggar dom blommiga, sånna som jag har, fast mer vinter, me like! 

Av Josefine - 6 oktober 2010 22:15

jag är kass & en jacka rikare blev jag idag, underbart med rabatt för man är så speciell. i morgon ska ja köpa skor, vantar & mössa. underbart att man har pengar, hrrm .. nu ljög jag, är fattig typ. har en snäll mamma som betalar skor och jacka så ja kan köpa massa. random.


iallafall, battis är söt, jag tycker dom den lille ponnyhästen ganska mycket!

Av Josefine - 5 oktober 2010 23:00

jag ger upp nu, i morgon säger jag nej till skolan och tar konsikvenserna då. jag får förlora allt, men vafan, vem bryr dig? jag betyder ändå ingenting, så varför ska jag kämpa? bara så onödigt. jag känner verkligen att jag inte orkar mer.  jag är så sugen på att bara avsluta här och nu, jag vet inte vad ja ska göra.jag orkar verkligen inte. bara skjut mig, de hade blivit så mycket lättare.i morgon, fan jag har sabbat mitt liv. jag orkar inte, jag orkar inte. inget hjälper åhh bara ta mig härifrån. jag kommer svika så många nu, jag orkar inte, de är slut. jag är helt slut. palla leva i en lögn, leva usch ..


i morgon blir de ingen praktik, inte på torsdag heller, skolan på fredag ja. säga att ja inte pallar mer, sen åker jag bort, långt bort.

Av Josefine - 5 oktober 2010 22:46

nu sova, i morgon sjuk.


no praktik och skolan slänger jag på hyllan, hejdå allting. för inget kommer ja få ha kvar.

Av Josefine - 5 oktober 2010 20:52

random: tjäna lite pengar ikväll? =)

jag; på vadå?

random: genom cam ;) bra beralt, ingen får veta något, pengarna dirket om du vill ;) du bestämmer själv hur långt du vill gå.

jag: haha nej du.

 

random: tjäna lite cash? ;)

jag: kan du inte få något irl eller? patetiskt


jag tycker synd om sånna som måste fråga tjejer på msn om de vill tjäna pengar på att visa något i cam. är de så fula att de inte kan få någor på riktigt och måste betala för det, så äckligt blää.. dessutom att man frågar samma tjej två gånger fast man sagt nej, patetiskt.

Ovido - Quiz & Flashcards