josefineemma

Alla inlägg under oktober 2010

.

Av Josefine - 17 oktober 2010 22:19

jag hör vad du säger, men vem fan säger att jag lyssnar?

Av Josefine - 17 oktober 2010 22:03

 


jag vet att du inte bara är min längre. jag vet att ja ger upp i morgon. varför ska jag kämpa när jag inte får något ut av det? jag gör allt som jag kan utan att bli skjuten för att få saker a tt fungera. men jag lyckas inte få sakerna att fungera. inget i mitt liv fungerar. och just nu insåg jag att jag förlorat dig helt.

Av Josefine - 17 oktober 2010 21:19

igår fick ni se mitt rätt jag, ni fick höra om några av mina problem. men mer ska ni inte få veta, ni har sabbat mitt liv och ni kommer sabba så himla mycket mer. mitt liv är nästan redan slut, vet inte vad nästa steg blir. det är knappt lönt att kämpa mer. jag är misslyckad, fel, jag vet. för jag hör det dag in och dag ut av er alla.

jag har fastnat och kan inte ta mig härifrån längre. jag kommer aldrig kunna ta mig tillbaka på rätt stig.

det ända jag visar nu förtiden är ett fejkat leende och en fejkad josefine, inte ofta leendet på mina läppar är äkta och mina ord om hur glad, lycklig osv jag är. inget är i stort sett sant. jag lever i en värld full av lögner och det börjar bli lite för jobbigt att leva med det.

klart vissa studen kasnke jag inte är depp, jag kanske mår bra, lite bra iallfall. men det går över så jälva fort. ni ska nog få veta när det är slut, när jag verkligen ger upp och gör det jag inte riktigt vågar, men en bit på vägen är jag. det fixar jag alldeles strax.

 

Av Josefine - 17 oktober 2010 16:55

måndag: skola, battis,

tisdag: hoppa battis? möte på skolan,

onsdag: skola, hoppa battis?

torsdag: praktik, hoppa battis?

fredag: skola,

lördag: battis,

söndag: battis,


mycket kan ändras, men det får vi se när det kommer. allt är så klabbigt nu och jag känner att ja inte pallar vissa saker mer. så jag får se hur allt ser ut veckorna framöver.

Av Josefine - 16 oktober 2010 21:33

Nu vet ni mitt rätta jag och jag orkar inte leva i den lögnen mer. Ni vet hela jorden vet och jag går under. Försvinner eller nått. Jag vet inte om de jag gör är rätt för jag vill egentligen bara försvinna eller jag vet inte. De är så jävla svårt att förklara hur jag känner på alla håll och kanter.. Ingen hjälper. Alla bara trycker ner. Hemskt att världen är uppbyggd så och ingen förstår. Jag känner mig så liten så obetydlig. Jag vill bara lägga mig ner och gråta. Tårara har svårrt för att försvinna. Där är alltid något som rinner längst min kind utan att ni ser något. Jag vet inte längre. JAg vet ingenting. Jag åhh ska nog försvinna. Sluta upp med allt detta skitet för jag orkar intte. Det är mitt svar på allt jag orkar inte jag vill inte. Mer kan jag inte säga för jag vet ingenting. Jag är så trött på att må dåligt. Jag orkar inte.

Av Josefine - 16 oktober 2010 17:43

Jag ger upp nu. Försvinner in i mörkret. Lycka till att hitta mig ni kommer aldrig lyckas.Jag orkar inte mer ich nu flyr jag från mina bekymer än en gång. Aldrig mer ska jag tillbaka hit.

Av Josefine - 16 oktober 2010 16:23

Sitter nu och kollar tecknat. Ni vet att jag älskar det och lil huge dampar på golvet. Han är så söt. Strax ska vi se hur man kan lösa det med skolan och sen ikväll blir det häljarp. O m jag hinner blir det en tur med battis annars gör jag edet i morgon.

Av Josefine - 15 oktober 2010 19:33

jag är jätteorolig för skolan. Vet inte hur jag ska lyckas. Jag orkar inte och tårara är påväg exakt hela tiden. Jag vet inte hur jag ska lyckas ta mig igenom detta. Hur jag ska klara av mitt liv utan att gå under. Jag har nästan redan gått under ... Vad gör man när man inte orkar mer? När man bara känner att allt är skit? När man bara vill lägga sig ner och gråta? Försvinna från jordens yta. Jag kämpar på och har gjort niu i flera år men de är inte förräns nu jag vågar säga att jag inte orkar. Istället för att dölja allt bakom ryggen på er. Våga säga att jag inte går till skolan. Att jag inte orkar skolan. Jag klarar inte av det. Jag är så misslyckad... Inte änns ett lärlingsprogram kan jag ta mig igenom. Jag är verkligen misslyckad. Helt misslyckad. Var ska jag ta vägen? En sjuttonåring utan arbete. Vad ska de bli av mig? Ingen vill anställa en sjuttonåring utan gymnasieutbildning. Misslyckad helt och hållet. Men jag orkar inte och jag tänker inte leva i en lögn mer. Det orkar jag inte.

Ovido - Quiz & Flashcards