josefineemma

Alla inlägg under november 2010

Av Josefine - 26 november 2010 10:00

cafe europa - man bör smaka! muuuuuuuuuuums! 

Av Josefine - 26 november 2010 08:33

nu sitter jag på skolan, har personlig försäljning men vi går enbart igenom lite inför öppet hus vi ska ha snart som jag inte ska gå på, sånt är inte alls min stil.

jag har helt konstiga kläder på mig idag, för att vara jag. men jag gillart. tror jag ska köra på denna stilen lite oftare, fin men inte för fin och varm. väldgt najs!


idag blir det lite skola, sen klippa battis och sen får jag se vad det blir idag. har noll koll faktist men vafan, skiter du i mig gör jag något annat.

Av Josefine - 26 november 2010 06:50

jättetrött, försov mig, jättekissig, inte alls på humör. kommer säkert ryka ihopa med gunilla idag. orkar inte skolan, orkar ingenting, ge mig bara lite så nanna kudden nu, för jag vill sova!

Av Josefine - 25 november 2010 23:01

jag är assugen på en sådan hära kväll igen, som vi hade denna dagen då bilden togs, fy vad många skratt de blev och folket vi träffa, läskiga som snälla. haha galet. jag och emelie drack väll nästan upp hela vår absolut? mumsigt. haha men bara ge mig en sådan kväll till. 

Av Josefine - 25 november 2010 21:28

nu ska jag hem, hämta mina saker som jag packade, och sen bryr jag mig inte om var jag hamnar ... jag orkar inte något, jag fick höra alla konstiga saker idag och ja är inte värd ett skit.

jag har ont i ögonen så mycket jag gråtit nu de senaste dagarna, somnar gråtandes och vaknar gråtandes, känner tårarna i ögonen hela dagarna och jag känner verkligen att jag inte vet var jag hör hemma. var jag ska ta vägen. jag hör inte hemma någonstans har aldrig gjort och kommer aldrig göra.

Av Josefine - 25 november 2010 19:15

jag insåg för ett tag sedan att jag inte käkat sedaan igår. känns helt random, men jag är inte hungrig, dock sugen jättemycket på potatisallad, fråga mig inte varför men det hade varit riktigt gott, haha. aja han ju inte äta i morse, eller rättare sagt, vi hade inga mackor hemma, så ett glas oboy blev det, sen hem dirket från hbg och hööks, blev ett broddset och ett par strumpor, handlar man för över två hundra får man ett par strumpor för 9 kr. så tog ett par sånna när det var ett sånt super pris.

sen när jag kom hem blev det byta om dirket och skynda dig till battis och brodda, red till padocken, byggde upp en oxer och hoppade några skutt (oxern var först ett kryss, sen ett räcke och sen en oxer) så jag började inte högt. han skötte sig bra men tappade en sko plus två broddar och det var ju lite tråkigt tycker jag. så ska se om man kan övertala några till att käka nya broddar till mig nu om det ska vara sånt hära pisseväder (jag gillar snö men har man brottåm är det inte okej för det tar tid att brodda ibland!) dessutom är hans andra baksko lös oxå, men den får fan sitta kvar tycker jag. jaja, sen fix i stalelt och sen bröt helvetet lös där hemma (åhh potatischips,fan vad gott!!!!!) och nu sitter jag här och skriver om min dag som om inget har hänt, men vafan, skolan i morgon och sen klippa battis. en kompis var gullig och erbjöd sig hjälpa mig, tyckte det var lite snällt! så nu kommer battis vara fin på tävlingen då han kasnke får bada lite om det går och inte blir för kallt, jag ser på fredagkväll/lördag morgon!

 

Av Josefine - 25 november 2010 17:44

battis är riden, hoppade lite och det gick bra.


nu är jag hemma och jag ska inte finnas kvar här mer. i kväll när jag lyckats få tag på mina skor som står i hallen sen ska jag försvinna, (se inte på mig, rör inte mig, titta inte på mig, låt mig va!) jag tänker inte vara kvar här hemma, jag mår så satans dåligt och ja vill bara att ni ska låta mig va. jag vill bara att ni ska låta mig va och ni snackar så jälva mycket skit, äckliga idioter. jag vill inte ha nått med er att göra längre, inget. jag betyder inget för er, så bara låt mig va, låt mig få gå hemifrån. jag vill inte ha med er att göra längre. aldrig mer. jag hatar er så otroligt mycket. låt mig va!

Ovido - Quiz & Flashcards